• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van Kreidler.

kreidler

Detailing rookie
3 dec 2008
31
0
Ik heb nu al een aantal keer gepost en ook een paar vragen gesteld dus vind ik het wel zo redelijk dat ik mijn collectie dan ook even laat zien. Uiteraard laat ik alleen maar de goede spulletjes zien en blijft het flesje Turtle uit beeld :-" .

nvrwp.jpg

En dat word alleen nog maar meer. ;)
 
Bas,


Waar is je Colonite gebleven :-"

je droogdoek is trouwens wel heel mooi schoon zeg.
Hoe heb je die gewasen :grinning:
 
A6-Red zei:
Bas,


Waar is je Colonite gebleven :-"

je droogdoek is trouwens wel heel mooi schoon zeg.
Hoe heb je die gewasen :grinning:

De Collinite staat links naast de SSR1. Voor het wassen van de droog doek ken ik een mannetje die weer een vrouwtje kent die weer een wasmachine heeft;) . Maar hij was perfect schoon! Kan ik een zaterdag de hele waszak inleveren?
 
THEO zei:
Dan ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar je Kreidler collectie....

24q328h.jpg

Dit was mijn RMC-B van 1977 met zeldzame superstar wielen, ik heb ook nog een LH gehad van 1973. De RMC-B heb ik verkocht om meer centjes te hebben voor m'n eerste auto. Ik wou dat ik dat nooit gedaan had, ook al had ik er eigenlijk helemaal geen tijd voor gehad. Ik mis het gerommel en knutsel aan m'n brommertje, maar gelukkig kan ik dat nu ook voldoende doen aan m'n bootje.
 
kreidler zei:
De Collinite staat links naast de SSR1. Voor het wassen van de droog doek ken ik een mannetje die weer een vrouwtje kent die weer een wasmachine heeft;) . Maar hij was perfect schoon! Kan ik een zaterdag de hele waszak inleveren?

Oh, wist niet dat het een fles was, zat me suf te zoeken naar een potje ]-0


PS: Kan dat mannetje mijn doeken ook niet meenemen :roll
 
A6-Red zei:
Oh, wist niet dat het een fles was, zat me suf te zoeken naar een potje ]-0


PS: Kan dat mannetje mijn doeken ook niet meenemen :roll

Dat kun je gerust aan hem vragen, het is een hele aardige man die graag iets voor andere mensen doet. Ik heb bijvoorbeeld gehoord dat ie zijn hele bedrijfshal ter beschikking stelt voor een stel autopoetsgekken ;) .