• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

collinite 845 onderhouden.

Joshua Wong

Detailing addict
26 apr 2015
80
50
Hoi allen,

Wat is eigenlijk de beste manier om aangebrachte collinite 845 te onderhouden tussen de waxbeurten door? Spray wax?

Hi Joshua!

Ik gebruik af en toe Meguiar's Ultimate Quik Wax. Daarna is de beading weer als nieuw. Enige probleem is dat het best duur is, dus misschien doet een product Poorboy's Quick Detailer Plus hetzelfde voor minder geld. Ook gebruik ik sinds kort Bathe+ of Cure na het wassen. Heeft hetzelfde, zo niet een beter, effect. Enige minpunten van die producten zijn dat het aanbrengen van Bathe+ wat langer duurt en Cure vind ik heeel lastig om streeploos aan te brengen (als je een witte auto hebt is dat niet zo'n probleem).

Zluytr;n435661 zei:
Je kan je waxlaag af en toe een boost geven met gyeon wetcoat of aquafobia.

Is het slim om Gyeon Wetcoat te gebruiken als je de auto net in de wax heb gezet? Of pas na een aantal was beurten?

Tjeerd;n435676 zei:
Gewoon na het wassen/drogen een rondje met een QD doen. Dit geeft de wax weer een boost.

:-)^

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/QD_Quick_Detailer_Plus_473ml_PB_QD_16_101019

Gebruik hem standaard na elke wasbeurt, boost idd de bestaande waxlaag, en de glans/beading van de QD+ zijn geweldig.