• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite 845

Na het lezen van alle reacties toch maar besloten om het eerst handmatig aan te brengen, zeer gebruiksvriendelijk product.
Makkelijk aan te brengen en ook af te nemen! Voor de Collinite nog een laagje PB Black Hole aangebracht.
Benieuwd wat de standtijd is van de wax!
 
  • Leuk
Reactions: mk-us en Timm
@blingbling : gezien de winterperiode voor de deur staat: ik zou deze keer niet al te veel gaan afhangen qua standtijd,
maar er voor zorgen dat indien het echt koud en winterweer aan het worden is, zorgen voor een nieuwe laag 845 en deze dan zonder de BH aan te brengen.
Hoewel het allemaal niet bewezen is, denk ik dat indien je het meeste van de 845 wilt halen, je deze het beste zonder glaze aan te brengen.
Zodoende ben je super beschermd zonder zorgen te hoeven maken of de 845 jou de winter wel/niet zal doorbrengen ( echt wel hoor )
 
  • Leuk
Reactions: Timm en blingbling
@mk-us : voor het winterweer zat ik te denken aan Sonax PNS, hier lees ik veel positieve verhalen over.
Al heb ik hier nog geen ervaring mee!
 
Geen ervaring mee dus kan er niks over zegggen. Wellicht een andere lezer die je kan helpen ( eventueel )