• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Colorado rode Ford Fiesta 1.6 16V Sport

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.818
123
48
Sorry geen voor foto´s, maar wel een paar mooie na foto´s van mijn eigen karretje. Twee weken geleden heb ik de lak een fulldetail gegeven. Onderstaand de stappen:

Gewassen met Carbath van Swissvax en de washmitt van meq´s
Kleien met Swissvax klei
Afspoelen en drogen met Chemicals Guys Miracle Dryer

Excenter met witte LC pad met Swissvax Cleanerfluid Strong
Excenter met groene LC pad met Swissvax Cleanerfluid Medium
Handmatig Swissvax Ceanerfluid

Eerste waxlaag Swissvax Saphyr (voor de bescherming)
Toppen met Swissvax Consorso (voor de extra glans)

Trims met Black Wow (fantastisch spul!!)
Ramen met Autoglym Class Polish
Nabewerken met PB QD+

Velgen gewassen met Swissvax Catbath
Velgen met klei behandeld
Cleanerfluid voor het reinigen van het lakwerk op de velgen
Swissvax Autobahn als wax
(potje voor de banden was op, staat op mijn verlanglijstje voor de eerstvolgende CC bestelling)

Wanneer gewenst kan ik van bovenstaande producten een aparte review maken. Laat maar weten.

Echt geweldig hoe je wagen er bij staat!8-()) Ik hoop dat ik op mijn wagen ooit 50% van jouw resultaten haal!

Ziet er goed uit!
Ook een erg leuke kleur om te poetsen trouwens, als rood glimt glimt het ook goed.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties.

Het is geen ST, maar S van Sport. De sport is net één klasse onder ST. De ST heeft een 2.0 16V en de sport heeft een 1.6 16V. Het lekkerste van deze auto is de wegligging.

Zo die staat er ook goed bij zeg!
Leuk om te lezen dat je een heel ander merk hebt gebruikt, maar dat de stappen (bijna) hetzelfde zijn.
Die velgen van mij daar moet ik nog eens mee aan de slag want die zijn nog niet schoon genoeg naar m'n zin.

Mooie kleur he!
:-)^