• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cone met poduct van een merk dat in geen detail zaak voor komt

DC 1991

Detailing chief
16 sep 2013
148
103
32
Ik heb mij over enkele dagen een cone set aangekocht en had graag eens willen weten of het toch iets bruikbaar is.
Ik hoop nog altijd dat me monello cone's afkomen maar in afwachting toch maar een set gekocht uit de winkel.

De cone:

kan op lak, chroom en vernist aluminium
Is gemaakt van ultra gepolymeriseerd schuim
is geel

Het product

is een 2 in 1: wax en polish
omschrijving: waxing polish + PTFE beschermt het lakwerk van uw wagen tegen oxidatie, UV beschadeging en corrosie.
Zorgt voor een diepe en duurzame glans bij ieder type autolak (ook bij metaalkleuren)
Is hydrophobic fluoropolymer based.

Set is van marly
Ik wil enkel weten of ik wat ben met de cone en eventueel het product
 
Met deze info maak je het jezelf niet zo gemakkelijk ben ik bang, zou werkelijk niet weten wat voor product het moeten zijn.. bedoel, weet niet of het echt goed werkt omdat het een algemene beschrijving is. Reinigt en beschermt op basis van polymeren....
Proberen en ons laten weten ;)
 
ik heb het gedaan voor de cone, maar er zat een product bij. dusja.
ik zal toestemming vragen aan tim om het merk er al dan niet op te zetten en een link
 
heb zojuist gevraagd aan Tim, dus ik hoor het wel van hem. trouwens de link is van het product zelf. totaal niets te maken met detailling eigenlijk
 
Weet welke je voor heb, heb het ook gekocht, enkel voor de cone, this wel een bekende merk, zie je vaak in autoshops.
 
Het is de Marly Supercone:

conv_1368.jpg