• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

controle te koop/gezocht topic's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartezzz

Detailing chief
8 mei 2010
1.844
82
ha moderators en andere.

ik dacht in eerste instantie dat de nieuwe regeling waarbij de posts eerst worden gecontroleerd op relavantie erg makkelijk en doeltreffend zou zijn,

maar nu ik zelf ook een topic heb geopend en dus ook onder die regeling val, valt me 1 ding op.

het is namelijk erg irritant dat je je post aanpast (verkocht/gereserveerd artikelen aangeven) maar deze wijzingen moet eerst worden gecontroleerd,
en tot die tijd verdwijnt mijn topic van de kaart. ik vind dit nou niet erg handig en bovendien verwarrend voor je (potentiele kopers)

ik snap ook wel dat jullie op deze manier de eventuele concurrentie verminderen maar goed. echt handig is het dus niet.

bedankt.

groeten Bart

is er al enige voortgang in het wijzigen van dit probleem?

of is er al besloten er niks aan te doen?

Ik denk dat er weinig aan te doen is, forum software laat het gewoon niet toe.
Het is voorlopig even niet anders.

okee duidelijk, dankje.

en de regeling weer stop zetten?
dit vergemakkelijkt en verduidelijkt wel een hoop!

Voorlopig niet, we evalueren het over een tijdje en nemen dit natuurlijk wel mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.