• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

cor707 stelt zich voor

cor707

Detailing rookie
27 jun 2009
103
0
63
Ik ben Cor en 48 winters oud. Getrouwd en 1 dochter van 18 die ook net haar rijbewijs heeft. Woon in Zundert, ben dus eigenlijk een beetje een reserve Belg :D. Ben hier terecht gekomen dankzij mij oude buurman BlackPassat die mij inmiddels behoorlijk verslaafd heeft gemaakt aan de CC shop.

Van auto's heb ik eigenlijk nauwelijks verstand, ik kan tanken, oliepeil nakijken en de ruitensproeivloeistof bijvullen. De auto starten lukt ook nog wel.

Qua autowassen had ik het in het verleden wel aardig voor elkaar, dat liet ik meestal aan mijn vrouw over :-" :schaam . Voor mij was een auto maar een vervoermiddel, meer niet.

Na het detailwerk van BlackPassat bewonderd te hebben en het toch wel heel vet vond dat een auto er na zo'n detail beurt er prachtig uit kon zien geïnteresseerd geraakt. Ik lees en struin hier nu al een paar maanden het forum af om wegwijs te geraken in alle producten en stappen om een auto er mooi uit te laten zien.

Als ik de show-off's regelmatig bekijk 8-()) denk ik wel eens waar ben ik aan begonnen, dat lukt mij nooit. Wat een prachtige resultaten dat daar getoond worden. Maar hoop doet leven zullen we maar zeggen.
Net voor de winter heb ik mijn nieuwe tweedehands Hyundai I30 in de Collinite 915 gezet, het was een haastklus maar ben blij dat ik het heb gedaan. Maar na de winter gaan we proberen om het voor het echie te doen. Dus uitgebreid stappenplan.
Alleen een beetje balen dat alles aan straat moet gebeuren :sob:

Ik vermaak me hier kostelijk op het forum en dat zal ook wel zo blijven denk ik. De hulpvaardigheid van mede forumleden is geweldig hier. Als ik ooit met stomme vragen mocht komen, be gentle with me.:-b
 
Welkom Cor.

Gewoon eens een paar keer gaan spieken bij BlackPassat en verder gewoon zelf dingen proberen, dan zie je dat je gaandeweg vooruit gaat.
 
tamer zei:
Welkom en veel plezier hier, maar dat had je al een tijdje volgens mij.
Ja zeker, heb al tamelijk veel opgestoken hier, al heb ik het zelf nog niet in praktijk kunnen brengen, maar dat komt wel.

Soepergrover zei:
Gewoon eens een paar keer gaan spieken bij BlackPassat
Ga ik zeker doen, hij is tenslotte de aanstichter van dit verderfelijke detail virus :|~* .
 
Heej Knorrie, "nieuwe jeukert" Welkom op het forum en je weet; een belletje is genoeg voor me om jouw kant op te komen voor hulp.
Maar onder 1 voorwaarde: Lillianne blijft uit de buurt als echte mannen detaillen. :D
 
RedCat zei:
Oppassen heren, er kijken dames mee (gelukkig!!)
Hans
Weet ik, maar dat zijn echte car minded dames.
Ik zeg het omdat mijn vrouw vindt dat ik veel te ver ben doorgeschoten met CC producten bestellen, ik zelf denk daar natuurlijk anders over :D.
 
@Cor707,

Ik begon laats in de badkamer haar "collectie" te tellen.
Leverde de opmerking op "maar daarmee zie ik er beter uit" :heart_eyes:
En vervolgens een blik die deed vermoeden dat ik een eventuele discussie ga winnen :party:

Hans
 
cor707 zei:
Ik zeg het omdat mijn vrouw vindt dat ik veel te ver ben doorgeschoten met CC producten bestellen, ik zelf denk daar natuurlijk anders over :D.

Okay Cor, kom maar over de brug met die foto's van je collectie.......