• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

corsawim's Corsa wordt vervangen door een Meriva

Merivawim

Detailing chief
1 nov 2009
1.629
85
53
Dag vrienden,
de corsa uit 2001 waaraan ik m'n nickname heb gelinkt wordt vervangen door een Meriva uit 2005 (versie edition "the incredibles" ).
M'n trouwe vriend gaat niet weg omdat hij versleten is maar omdat ik een erg mooie aanbieding kreeg die praktischer is in gebruik...zeker met ons kind; een wat handiger koffer is dan meegenomen.

hier wat foto's van de "nieuwe " aanwinst.

allereerst m'n corsa die wordt overgenomen door een bevriend detailer...

IMG_4094.webp

IMG_0018.webp

en dan de opvolger waar ik totaal geen werk aan heb...hij komt ook van een andere bevriend detailer...die hem ERG goed behandeld heeft :love
krasjes en swirls zijn dan ook quasi onvindbaar!

IMG_3367.webp

IMG_3368.webp

IMG_3370.webp

IMG_3374.webp

het interieur (in leder) is smetteloos schoon en in nieuwstaat :

IMG_3362.webp

IMG_3363.webp

IMG_3364.webp

de motorruimte...beelden spreken voor zich :

DSC_8408.webp

DSC_8410.webp

Hier kan ik echt niks aan verbeteren...mij wacht de moeilijke maar leuke taak om hem in deze staat te houden...maar da's leuk :ja

Zoals je ziet heeft detailen van je auto wel degelijk een meerwaarde en nu ervaar ik zelf hoe leuk het is om zo een wagen te kunnen overnemen!

Zo maak je je wel erg gemakkelijk van de show off af :lol

Alle gekheid op een stokje, serieus nette Meriva! Zo kun je een auto wel kopen. Veel plezier er mee! :)

Ziet er netjes uit, aparte kleur ook.
En die grill staat wel erg netjes.
Mijn collega heeft ook net een mariva gekocht, maar daar zit nog wel wat werk aan.
Vooral met het zonnetje erop, maar dat gaat ook goed komen.

Bedankt iedereen. Nu ongeduldig wachten op de nummerplaat.
Gelukkig kan hij binnen slapen, want deze buiten laten staan 's nachts zou me pijn doen...alhoewel hij voorzien is van alle nodige bescherming tegen de elementen.
Ik denk dat de vorige eigenaar stiekem wel blij is dat hij terug in handen is van iemand die bezeten is van het poetsvirus.

ja ja, zeker tweedehands; hij is 8 jaar oud. De kleur is inderdaad lila. Die kleur komt hier erg weinig voor. Je ziet de zilveren met blauwe schijn (silver lightning) veel meer.

ik weet niet of het mogelijk is hier om je nickname te veranderen...WIMERIVA of MERIVAWIM zou inderdaad meer toepasselijk zijn nu :-)^

Proficiat met de aankoop merivawim :-b , een hele verbetering qua ruimte

Ik denk al te weten waar hij vandaan komt.
Iemand uit Mechelen (pennepoelwijk) die een Meguiars in hart en nieren is of was?

Die is echt nog als nieuw! Daar kunnen ze bij de dealer nog wat van opsteken :lol Veel veilige km's gewenst.

Bedankt iedereen.

Op die manier in die staat van onderhoud een wagen van 8 jaar oud doorgeven is een prestatie...de vorige eigenaar z'n nieuwe wagen werd in een heel wat vuilere onverzorgde toestand afgeleverd...en die komt dan gloednieuw van de fabriek. Inmiddels is die na een dagje poetswerk door hem in een zelfde toestand gebracht...een nieuwe auto waardig. Klaar om weer waardig z'n levensjaren te beleven en hoogstwaarschijnlijk nog in diezelfde staat te verkeren na 8 jaren van gebruik.

Ps : inmiddels heb ik m'n nummerplaat en kunnen we ervan gaan genieten...want stilstaan, daar is hij niet voor gemaakt.

Inmiddels heb ik m'n nickname ook maar aangepast...corsawim is dus dezelfde persoon als Merivawim (met hoofdletter want die zonder hoofdletter bestond blijkbaar al...)