• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

corsawim's Corsa wordt vervangen door een Meriva

Zeer nette Meriva.
Die is in goede handen geweest en nu weer in goede handen terecht gekomen.

Veel veilige kilometers gewenst.......

Hallo Corsa...euh Merivawim ,
Veel rijplezier gewenst met je "beter" dan nieuwe Meriva...:cool
En ging het bergop ook goed?

@Bruno V. : Bedankt hoor.
@Bigscenic : bergop gaat hij ook hoor...alleen op de allersteilste stukken even uit z'n vijf naar vier....met 3 volwassenen en een kind + buggy en dergelijke in de laadbak (+ de airco aan) vind ik dit voor een 1400 benzine zonder turbo van 90pk niet abnormaal. Hij weegt leeg trouwens als 1330 kg en is hoger dan m'n corsa. Neen de eerste ervaringen zijn zeker positief. Die rit naar de Ardennen heeft er trouwens voor gezorgd dat hij nu nog wat soepeler rijdt. Voor de langere ritten gebruiken we toch de lease-Insignia van m'n vrouw. De Meriva is voor korter bij huis. (Veel heuvels liggen er hier in de buurt van Antwerpen niet)

Zo'n éénvolumer spoort je trouwens aan tot een rustiger rijgedrag...rustig genieten (ik word al wat ouder :-" )

Altijd leuk als je als bevriende detailers onder mekaar van auto kan 'wisselen'.

Btw, veel veilige kilometers gewenst. ;)

Het 'Hand Wash only'-stickertje is ook leuk. :D

Dus zo is het gegaan!!
Toen ik vandaag jouw detailverslag las van de Nissan, dacht ik al bij mijzelf dat de naam van de poster wel erg leek op de naam van een andere mij bekende detailer. Onmiddellijk schoot mij jouw naam CorsaWim te binnen.
Leuk om hier te lezen waarom je jouw naam veranderd hebt.
Gefeliciteerd met de aanwinst en ik hoop net als de rest dat je er vele schadevrije kilometers mee mag rijden en veel plezier aan zult beleven.

Bedankt hoor
Inderdaad...zo is het gegaan...inmiddels al 5000 zorgeloze kilometers bijgedraaid. Ik hoop dat ik hem nog lang mag bezitten De corsa is overgenomen door Grandscenicman :-) Ook in goede (detailers)handen dus :ja