• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Corvette C5 Deep Black *update*

@xl-polish: je uitleg is erg helder en logisch. Op zich is het moeilijk vast te stellen of de glaze en de wax na de sealant iets toevoegen, omdat ik niet op dezelfde auto hierop getest heb. Zeker iets om nog eens te proberen op mijn eigen auto. Volgens mij moet je dan wel een glansmeter ter beschikking hebben om eventuele verschillen te meten. Ik neem aan dat de verschillen zo minimaal zijn dat je ze met het blote oog niet waarneemt.
Het opbrengen en uitpoetsen van de glaze en wax ging erg makkelijk, alleen daarom zou ik het misschien een volgende keer weer doen.

Prachtige wagen en die "vette" glans:love

Buurman had zo'n Corvette, een cabrio. Prachtig geluid had die wagen behalve als meneer hem zondagochtend om 7.30 uur een kwartiertje liet warmdraaien om daarna naar een meeting te gaan}:)w

Mooi hoor, ach ja, al zit een corvette vol met krassen dan blijft hij mooi.:ja
Maar na zo een beurtje ziet hij er echt super uit.:cool

Erg mooi resultaat :-)^

Ik zoek nog iemand om mij de kneepjes van het vak te leren.

Vrijwilligers ...... ? :lol

Zal ik een Corvette mee nemen om op te oefenen :-"

Fred

Olst ligt niet in de buurt van Etten-Leur.
Collegadetailers in de buurt van Olst, die zin hebben om Fred_S te helpen?

Mooi resultaat BlackPassat. Het is natuurlijk heel prettig werken als en nog zo'n detail goeroe als BPJ rondloopt die je helpt, dat is wel zo prettig werken.
Het zwarte monster staat er keurig bij, vette glans en aso glimmende velgen....zoals het hoort bij zo'n monster.
2 dagen van noeste arbeid hebben zeker zijn nut gehad op het resultaat.

Hier komt meer van! :-)^