• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CSF Dual Action Microfiber Cloth

Kan ik je (als TNT meewerkt) aan het einde van de dag vertellen ;) Dan heb ik mijn bestelling binnen waar ik deze doek als :kado bij krijg :)^
 
Als het dezelfde kleur oranje is als de OBDT, dan is het een kwalitatief goede doek. Ik en Dennis hebben deze vergeleken met een Poorboys doek. De oranje doek is lekker dik, heeft 'lange' vezels.

Enig nadeel is de niet echt mooi afgewerktte randen, deze is gestikt en neit zo mooi afgewerkt als bijvoorbeeld een Dodo doek.

Ik heb voor een duo pak €12,50 euro betaald. Redelijk aan de prijs. Voor hetzelfde geld heb je ook 2 Dodo doeken die vele malen zachter zijn, iets wat ik persoonlijk onwijs belangrijk vindt, met name omdat ik toch weer swirls trek in de blijkbaar zachte lak van de scooter.
 
Ik heb ze gewogen, ze zijn even zwaar als een Deluxe Mega Towel.
 
Ik heb ze ook, prima doek, redelijk vergelijkbaar met de Meg's doeken. Ik heb ze gebruikt voor polijsten en dat ging prima in vergelijk met de andere doeken die ik heb (Meg's, Dodo FF, PB Mega plush).
Voor mijn gevoel nemen ze lekker veel, en heel makkelijk op.

Nog even kijken hoe het zich op de lange termijn houd, want ik heb ze nog maar een paar keer gebruikt.
Wel oppassen met uitwassen, ze laten de eerste 2 keer wat kleur af.