• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DA Microfibre Systeem

Stephan je hebt het over Oranje met Inizio. Dat is al een zware combinatie die je maar in heel weinig gevallen gebruikt. Ik zou eerst eens Mezzo op de Cutting Microfiber pakken om te testen. En sowieso test spot is heel belangrijk!

Om even terug te komen op wat je vroeg en een zo mooi mogelijke finish te behalen:
Inizo op Cutting MF -> Mezzo op Cutting MF -> Mezzo op Finishing MF -> Finale op Zwart (Dit kan in de praktijk natuurlijk ook anders uitvallen maar dat kan jezelf dan het beste bepalen)

Ik lees graag wat jouw bevindingen hiervan zijn.

Hey Woody (leuke naam trouwens :ja )

Ik heb de bestelling juist geplaatst dus moest Postnl snel reageren, heb ik de producten morgen... Dan even testen. :jippie. want heb zo ook niet voor niets gekocht :lol

Bedankt voor men plan na te kijken.... :-)^ , Ik aarzel een beetje om met de microfiberpads aan de slag te gaan... Maja, je kan enkel door de lak uitgaan :-"

Grtjes