• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Daar ben ik dan....

Sven89

Detailing rookie
5 apr 2020
5
15
Goedenavond mede wassers,

mijn naam is Sven, 30 zomers jong, getrouwd, woonachtig in Almere, werkzaam in IJmuiden en vader van 2 dochters.
Al sinds ik me kan herinneren was ik auto’s. In den verre beginne nog met water en wat azijn (zou mezelf nu voor me kop slaan haha).
Momenteel een vervent gebruiker van Chemical Guys en AngelWax.
Hogedruk is een Nilfisk E150.2.
Mijn eigen auto is een Volvo V40 uit 2017 (nee geen lease), die van mijn vrouw een Skoda Rapid uit 2017 (smerige leasebak ).

kijk er naar uit om mijn ervaring te delen en uit te breiden middels dit forum
. 94EC3121-B10B-4C5E-A498-354FFF522F24.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: PA27506 en Timm
Goedemorgen Sven, welkom aan boord. Veel lees- en schrijfplezier hier.

Praktische vraag: hoe ervaar je de woon-werk afstand naar IJmuiden? Deze vraag, omdat ik in Lelystad woon (hallo buurman!) en mijn vriendin in Heemskerk, wat een steenworp afstand is van IJmuiden. Meestal rijd ik A6-A1-A10 zuid-A4-A9, maar soms ook A10 noord en dan A8, afhankelijk van de verkeersintensiteit. Heb jij tips?
 
  • Leuk
Reactions: Sven89
Allen hartelijk dank voor de reacties! Top om zo ontvangen te worden :).

Goedemorgen Sven, welkom aan boord. Veel lees- en schrijfplezier hier.

Praktische vraag: hoe ervaar je de woon-werk afstand naar IJmuiden? Deze vraag, omdat ik in Lelystad woon (hallo buurman!) en mijn vriendin in Heemskerk, wat een steenworp afstand is van IJmuiden. Meestal rijd ik A6-A1-A10 zuid-A4-A9, maar soms ook A10 noord en dan A8, afhankelijk van de verkeersintensiteit. Heb jij tips?

Hoi Niek, Ik woonde tot een half jaar geleden ook in Lelystad (Tjalk). Ondanks dat mijn werk zich verplaatste van Den Helder naar IJmuiden en dus de reistijd korter werd vond ik het nog steeds verschrikkelijk. Ik rij nu vanuit Almere (Muziekwijk) dezelfde route als jij eerst schetst. A6, A1, A10, A4, A9.... en rij het in 40 minuten naar me werk.
De dooddoener vanuit Lelystad is 25km kansloos rechtuit op de A6 voor je bij Almere bent, waar je tegenwoordig ook nog maar 100 mag (normaliter dan ;) ). Ik heb nu dat stuk Lelystad-Almere niet en dat vind ik fantastisch. Helaas geen tips hoe je dit aangenamer kan maken....het is wat het is zeg maar, gewoon plank gas met flitsmeister. Ook de weg vanaf Almere richting IJmuiden is niet veel alternatief voor helaas.
 
Welkom Sven ! Gaat de leasebak ook met het handje ?
Hi Averechts, sorry had het 2e deel van je reactie over het hoofd gezien, vandaar mijn late reactie en excuus voor de dubbele post.
Maar ja, de leasebak gaat ook met het handje anders wordt de vrouw boos hahahaha (is haar auto).