• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Daimler Double Six na grondige detailing

EricLC

Detailing rookie
19 mrt 2010
31
10
67
Amsterdam
Onlangs mijn pas aangeschafte Daimler een grondige detailing beurt gegeven (zie Projecten).
Hierbij het resultaat, waar ik bijzonder tevreden over ben.

IMG_0133_2.webp

IMG_0132.webp

DD6Show6.webp

DD6Show4.webp

IMG_1327.webp

IMG_1325.webp

Hier zitten heel wat uurtjes in: Grille uit elkaar gehaald en spijltje voor spijltje schoongemaakt en gespoetst....

IMG_1324.webp

IMG_1323.webp

Mooi zeg, vind het ook een erg mooie auto:-)^ Die grill kan ik me voorstellen dat veel werk is, toevallig ook nog foto's van voor dat je begon?? Altijd leuk om te zien:ja

Zag op foto 4 iets, boven het daimlerteken op de motorklep...is dat een vlek of een beschadiging?? Denk als het een beschadiging is dat het nog wel weg te krijgen is:-b

Maar staat er in ieder geval weer mooi bij:cool

Zo, die ziet er echt super uit zeg! En wat een sjieke wagen zeg. Ik heb ooit meegereden in een XJ12, wat mij daar het meest van bij gebleven is, was de airco! Wat een ongeloofelijke koelcapiciteit had dat ding zeg. Het was 35 graden buiten en zo wat het dubbele binnen in de wagen, maar in een minuut was het al een aangename 20 graden.

Net even het priject gedeelte gelezen, flinke klus geweest zeg!! Het is ook wel een heel stuk auto dat je onder handen neemt. Maar.. Het resultaat mag er zijn!! ,^^

Hallo allemaal,

Dank voor jullie leuke reakties; voor de vraag over de gebruikte producten: zie mijn topic in het projecten deel.
En de vlekjes boven de grille zijn ingekoekte insectenlijken; ik heb ze er deze keer nog niet af kunnen krijgen. Gaan we nog eens proberen bij een volgende ronde.

Groeten, Eric.

EricLC zei:
En de vlekjes boven de grille zijn ingekoekte insectenlijken; ik heb ze er deze keer nog niet af kunnen krijgen. Gaan we nog eens proberen bij een volgende ronde.

Al geprobeerd met Bug Squash van Poorboy's? Werkt uitstekend! Alleen daarna wel even weer in de was zitten want die is daarna ook grotendeels weg.

Verder een mooi project van een mooie wagen :-)^

Ja, ik heb ook gedacht aan Bug Squash, maar dat zal nu weinig meer uithalen op al die lagen bescherming. Dan moet ik het eerst weer helemaal 'kaal' maken en dan proberen of dit goedje die
ingedroogde lijken er nog afkrijgt.
Dus ik wacht maar even tot de volgende beurt......