Dus, als je het dan toch gaat proberen omdat je simpelweg nieuwe kan bestellen als het niet lukt;
Ik heb eigenlijk maar 1x een auto gedaan met stickers erop. Dit betrof een zwarte Cruiser met flames op de motorkap en wielkasten. Deze heb ik toenmalig gewoon gedaan met de zwaarste combi, Veloce --> Geel, zoals ik de gehele auto heb gedaan.
Dit betrof oude stickers die behoorlijk vaag werden en de randen waren rauw, nog nét niet aan het raffelen. Ik heb toen dus niet eerst een lichte combi geprobeerd en toen opgeschaald, maar meteen de zwaarste.
Uiteindelijk knapten de stickers hier enorm van op! De randen waren weer strak en de kleur/glans weer mooier.
Ik heb er helaas niet specifiek foto's van gemaakt, maar zoals op onderstaande foto kan je zien dat de stickers weer egaal van kleur zijn en de randen strakker, waardoor ze de flames bijna gespoten leken en niet gestickerd -->
Probeer eens met een lichte combi (Finale --> Wit) en als je merkt dat de stickers niet kapot gaan of andere effecten, dan kun je het polijsten met deze combi. Als je merkt dat er meerdere hits nodig zijn, en je nog steeds niks gesloopt hebt, schaal dan op naar Mezzo --> Oranje.
Wees wel voorzichtig, werk met verstand.