Ik heb de 325ci in augustus 2013 met 172.000 gekocht, in oktober 2015 nog een maandje "geruild" voor een E87 PFL 130i maar ik kon niet wennen aan die auto. Die motor in zo'n pakketje was natuurlijk super, maar de uitrusting en uitstraling van het interieur van die auto was iets waar ik niet aan kon wennen. Daarom de 325ci dus weer van oktober 2015 tot mei 2016 gereden, waarna ik overgestapt ben naar een E90 330i, kilometerstand toen +/- 225.000. Inmiddels een 330d E90 LCI, een F36 420i GC LCI en een M140i LCI gehad, en momenteel een F31 335d LCI Individual. De 325ci is de enige auto van de 9 die ik hiervoor gehad heb die ik soms nog "mis" en enigszins spijt heb van de verkoop. Het hele plaatje klopte gewoon en dat was nog echt autorijden. Ik zit stiekem af en toe nog eens naar zoiets te kijken, maar misschien dat dat een Z4 met de 3 liter en handbak gaat worden. Dat zal echter volgend jaar worden en kan ook niet uitsluiten of dat een E85 of E89 gaat worden. Een Z4 E89 sDrive35is DCT is ook heel leuk namelijk. En zo gek veel met een zeer nette originele 330ci handbak met minder dan 100.000km schelen die ook niet qua prijs.
Ik heb destijds een hoop aan de auto laten doen en gedaan. Cosmetisch heb ik de velgen hersteld, het leer was destijds een stuk netter eigenlijk (zie foto), dus jouw foto schrik ik wel van! Verder heb ik de wagen voorzien van de B12 set toen de achterveren gebroken waren (kwaaltje) en veel onderhoud en reparaties gehad. Dynamo, accu, stuurpomp, VANOS, Disa, koppeling en nog wat zaken die ik zo snel niet kan herinneren, dan zal je even op de facturen van die periode moeten kijken. Daarnaast heb ik een K&N 57i luchtfilter kit en de Eisenmann x-pipe geplaatst, voor net een wat leuker geluid. Interieur heb ik voorzien van een nieuw bakje voor de versnellingspook, een nieuwe pook, een bekerhouder en als je onder de speakers achterin kijkt zul je misschien nog wel wat isolatiemateriaal zitten. Die hoedenplank trilde als een gek namelijk haha. Ik heb de wagen overigens in 2016 verkocht met OEM 18" Styling 32 velgen op winterbanden (zie tweede foto). De CSL velgen die erop zaten waar je het over hebt heb ik zelf gehouden en los verkocht namelijk, die hebben ook nog even op mijn E90 330i gezeten maar bevielen mij niet meer.
Ik heb in 2018 nog kort een 330ci (weliswaar cabrio en automaat) gehad en die klonk vanaf fabriek toch een stuk beter, maar de 325ci destijds mocht er ook zeer zeker zijn. Wat ik zei, is toch een auto die ik niet vergeten ben.