• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dan_The_Desmo stelt zich voor

Dan_The_Desmo

Detailing rookie
9 apr 2012
35
0
Hallo,
al een enige tijd kijk ik rond op het forum alleen voorstellen had ik nog niet gedaan,dus bij deze.

Ik ben Danny,31 jaar jong/oud en woonachtig in Coevorden.
Sinds mijn rijbewijs eigenlijk altijd gek geweest van poetsen/detailen alleen dan wat amateuristisch als ik het hier zo bekijk :ja

Van mijn 16e tot 23e jaar ook bij een autobedrijf aan het poetsen geslagen [zaterdags bijbaantje],maar dit was altijd snel,snel oplapwerk zodat de auto's weer snel doorverkocht konden worden.

x Aantal jaren terug op een meeting had ik voor het eerst kennis gemaakt met MQ ,gelijk wat spul gekocht en was super tevreden ten opzichte van ik daarvoor gebruikte.
Ook makkelijk en snel te verwerken,voor als ik naar een meeting ging met mijn andere auto's.

Maar nu wil ik alles over een andere boeg gooien om wat betere resultaten behalen,dus nu ben ik mijn collectie poetsmiddelen/doeken aan het vervangen voor PB.
Sommige producten al op mijn motor uitgeprobeerd ,wel nog met de hand maar resultaat vond ik al een stuk beter.

Ook is het nog mijn bedoeling om een DAP500 aan te schaffen,alleen gisteren bij mijn bestelling bleken ze niet op voorraad te zijn :( dus nog maar eventjes wachten.
Maar heb ik nog wel wat tijd om alles compleet te hebben voor mijn eerste DAP-ervaring.

Zo en nu foto's van my ride:

Renault Clio Rs van 2001 met wat kleine aanpassingen.

toen ik hem kocht
DSC03501.jpg

DSC03498.jpg


nu
DSC03564.jpg

DSC03559.jpg


mijn motor
DSC03586.jpg

DSC03595.jpg

DSC03592.jpg
 
Vandaag toch eindelijk de knoop doorgehakt en een Dap900 besteld.

Alleen toch nog een vraag over de stappenplan.
Ik ben al in het bezit van Eraser,maar dit moet ik dan gebruiken tussen de verschillende polijststappen?

Dus bijvoorbeeld:
Inizio/afnemen/Eraser
Mezzo/afnemen/Eraser
Finale/afnemen/Eraser