• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Danny - Impreza GT-turbo

dannYZ

Detailing rookie
4 sep 2009
1
0
Hoi ik ben Danny, 17 jaar en woon in lekkerkerk
Helemaal weg van subaru geweest sinds ik voor de eerste keer met de GTT van mijn neef, martjesub hier op het forum, meeging.

Binnenkort word ik 18 en was daarom al enige tijd aan het zoeken naar een leuke auto, toen er een witte GTT op internet kwam was ik gelijk verkocht.. :D

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

p02.jpg


p04.jpg


p05.jpg



Van buiten zo goed als standaard, waar zeker nog wat aan gaat gebeuren (STI style), motorisch flink aangepakt (330+pk)

Ben bij carclean terecht gekomen via martijn, in de tijd van mij scooter. Ik had hem helemaal over laten spuiten toen ik m gekocht had, en wou hem graag als nieuw houden..
Dus goede schoonmaak spullen en poets vereist!

De scooter zat vol stickers, en ik was dus bang dat je al snel randjes ging zien met wax, gelukkig kreeg ik goede producten aangeraden van tim en sindsdien ben ik een zeer tevreden klant.

Nu de auto er is heb ik gelijk weer wat leuke dingetjes besteld hier, zodat ik ook de auto er erg netjes bij kan laten staan ;)
 
Welkom Danny.

Lekkere binnenkomer met zo'n wagen. Toen ik ongeveer zo oud was, moest ik het maar doen met een Peugeotje 205 1.1, die ik bovendien nog moest delen.
 
Welkom hier.
Ik zelf ook nog super vers op dit forum maar die beide Subaru's zien er geweldig uit in het wit.
Ben ze nog nooit tegen gekomen in deze kleur maar zoals ik het op de foto zie is deze kleur minstens zo mooi als in het blauw.
 
Welkom Danny, wat een dikke eertste auto heb je daar, dat was bij mij wel anders, iets als dit kon ik echt niet bekostigen. Goede kleur zo'n witte, het past hem wel.