• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dap 900 starterkit, scholl of raffini?

ik heb eigenlijk weinig problemen met stoffen bij monello, tenzij ik de snelheid te hoog zet of te lang doorga maar dat is dan mijn eigen schuld, zoals ik al zei ik geef de voorkeur aan monello omdat bij een beetje zon scholl al problemen gaf bij mij (hoewel ik scholl beslist niet slecht vind), monello is een prima starterskit, wil je daarna wat experimenteren met andere merken dan kan dat altijd nog.

En uiteraard is alles wat ik schrijf mijn mening en ervaring, maar dat leek mij eigenlijk erg logisch toch ?
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik denk dat je geen foute keus kan maken.

Zo wel met Monello als met Scholl (Gyeon/Rupes) kan je prima resultaten halen.

Het feit dat in het Monello pakket 2 gradaties zitten zou me die kant op neigen.

Ik verkies zelf S3 boven Veloce en S30 boven Finale.

Maar dat is meer om het boven genoemde stoffen en de manier dat S30 afneemt.

Maar dat zijn kleine dingen en heeft met het resultaat niets te maken.

S17 en Mezzo vind ik vrijwel even goed.

Het mooie van Scholl is dat het meer gradaties heeft. Een zwaardere in S2 en een fijnere S40. (Al vind ik Rupes wit hier wel echt veel beter)

Maar deze producten zitten niet eens in het pakket.
 
  • Leuk
Reactions: Tantalus
En daarin het lastige van de YT video’s.
Gepresenteerd als waarheid, terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Goed verdiepen dus, voordat je ergens aan begint.