• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dap 900v3 cadeau gekregen

Patrickvdburg

Detailing addict
8 feb 2015
28
60
Leeuwarden
Hallo,

ik heb een dap 900 v3 starterskit cadeau gekregen maar nu kan ik er niet achter komen hoe ik de steunplaat verwissel, ik snap dat dit met de bijgeleverde steek sleutel moet gebeuren maar uit de bij geleverde handleiding kan ik ook niet veel wijzer worden.

hoop hier het antwoord te vinden

De steunplaat zit op een gelagerd asje dat dus meedraait als je de steunplaat verdraait. Dit is een zeskantig asje.
Als je het sleuteltje tussen de steunplaat en de rubberen rand steekt, dan kun je dat asje even 'vastzetten'. Dan kun je de steunplaat met het handje losdraaien.

Kijk dat zijn tips waar je wat aan hebt! Thanks!

wat raden jullie nog meer aan voor poets producten? Om in eerste instantie m'n auto en motor van swirls te ontdoen en alles weer mooi te doen glimmen

Heb je de Lite Edition of de Power Pack starterskit gekregen?
(bedoel: heb je wel of geen doeken om het residu te verwijderen)

En inderdaad: lezen, lezen en nog meer lezen hier op het forum.................
Er is namelijk zo veel te koop / te gebruiken om je wagen te laten glimmen dat je zelf een persoonlijke voorkeur ontwikkeld!

Ik heb de Powerpack starterskit gekregen. Met monello pads en 3 flesjes monello poetsmiddelen. doeken zaten hier inderdaad niet bij schaf ik wel meteen aan.

is dat het enige verschil tussen de beide packs?

en ja ik heb het door dat er veel gelezen moet worden. Het stappenplan waar soepergroever naar verwijst is denk ik een mooie om mee te beginnen

Bij de Power Pack starterskit horen toch echt doeken te zitten: Monello Peluche Verde 3-pack..... Misschien door de gever zelf "achterover gedrukt"?
Kijk maar eens goed naar de verschillen tussen de beide starterskits: pads, doeken, tape, polijstmiddelen.
Dat stappenplan is idd een "must" voor elke nieuwe DAP-gebruiker!

De gever was m'n eigen vriendin dus denk dat dat wel wat meevalt:)
bij nader inzien heb ik de DAPpere dinsdag dap900v3 kit (alleen op 2 december) gekregen. Misschien dat dit een iets minder volle samenstelling was/is

Klopt indd, maar als je die doeken erbij haalt ben je nog steeds goedkoper uit;-) was namelijk een super goede actie! Een erg mooi cadeau van je vriendin! Veel plezier ermee!

Kijk, dat verklaart het mysterie van de doeken...........

Met alleen polijsten ben je er nog niet: er zal ook een beschermlaagje op de lak moeten. Kijk eens bij Collinite zou ik zeggen.
Of de Gyeon Prime of Mohs, maar die prijs.......... of je vriendin nog eens lief aankijken :love

Van beschermlaagjes ben ik op de hoogte, een vriend van me heeft mijn motor eens gedaan met dat collinite en man man man wat werd ie er mooi van! Dat het wat kost geeft niets hobby's kosten nou eenmaal geld