• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De nieuwe machines van Polishing Power komen eraan!

Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk al hebben gezien op Facebook. Zijn de machines vandaag bij Carclean geleverd!

Ik krijg net een bericht van CC, dat mijn 2 orders met 3 machines worden geleverd! Echt super snel! Top werk
Screenshot_20191024-150146_Facebook.jpg
 
Vandaag de 2 bestelde machines ontvangen. En natuurlijk gelijk even mee gewerkt. De mini is echt een top product. Ligt lekker in de hand en werkt prettig. Nu zijn bumpers en kleine hoekjes met gemak te polijsten. Ook de grotere broer heeft is echt verbeterd tegenover de DAP 900 V3. Ligt goed in de hand en de knop om het toerental in te stellen is veel beter bereikbaar. En door de progressieve aan uit schakelaar hoef je het toerental niet iedere keer opnieuw in te stellen. De prijs kwaliteit verhouding van deze machines is echt top. Iedereen bedankt die heeft meegewerkt aan het ontwikkelen van deze machines. En Carclean nogmaals bedankt voor de mooie aanbieding.
FB4785CE-9ED1-4FB2-94E7-F790660A9EB7.jpeg
3573E1D2-79EC-43DB-8349-DA2D8AD02653.jpeg
 
Zal ook mijn ervaring even delen!

Vanmiddag de pakketten uit gepakt. En gelijk de neus van de auto even fijn gepolijst. Man, wat een verschil met mijn oude dap machines!
De DAP evo 8mm en evo plus 15mm, liggen lekker in de hand. Zijn erg stabiel. Krachtig. Kortom: Lekker apparaat!

De Mini heb ik ook even gebruikt. Hier ook geen spijt van. De 12mm leek me eerst wat veel. Maar, dit merk je nauwelijks!
De mini ligt niet heel lekker in de hand. Maar t is prima verder! Enige vreemde vond ik dat mijn mini een raar geluid maakt soms. Klinkt niet heel lekker.
Geen idee hoe ik het moet omschrijven...

20191025_182258.jpg
 
Misschien toch even contact met CC, mogelijk dat er een lager niet helemaal lekker is of iets dergelijks, als je dat direct meldt kan CC ook mogelijk terug naar de fabrikant (die het in opdracht van CC heeft gemaakt).
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ook hier vandaag de DAP EVO ontvangen en uitgepakt. Is mijn eerste kennismaking met een DAP, dus kan deze niet vergelijken met iets anders, maar hij voelt in ieder geval zwaar en degelijk aan. Ziet er in ieder geval goed uit.

Twee misschien domme vragen:

- Volgens de handleiding zou er een handgreep in D-formaat in de verpakking moeten zitten, en wordt op bladzijde 7 zelfs ingegaan op het monteren van die greep. Die greep zit er bij mij echter niet bij. Foutje dat hij er niet bij zit, of foutje in de handleiding (die eigenlijk nog van het vorige model DAP is)?

- Ik lees/zie dat er bij een aantal klanten een kabelklem is meegeleverd. Ook die ontbreekt in mijn pakket. Ook weer, foutje dat die er bij mij niet bijzit, of een bewuste keuze (ik realiseer me dat ik niet tot de beste klanten van CC behoor )?
 
Laatst bewerkt:
De handgreep heb ik ook niet, ik ga er vanuit dat die alleen bij de oude zat. Hoe dan ook gebruik ik die nooit.

Kabelklem moet er wel bij zitten, bij alle nieuwe evo's en bestaande pre-orders zei CC zelf, dus ik zou even contact opnemen.
 
bij de nieuwe machines zit geen D beugel.

Helaas is de nieuwe handleiding nog niet klaar waardoor we er voor hebben gekozen om de oude handleiding mee te sturen.
Hierin wordt inderdaad gesproken over een D-beugel voor de oude Dap 900V3 en de oude Dap 500.

@Kuip stuur ons even een email, ik denk dat de kabelklem inderdaad is vergeten. Ik kan me voorstellen dat dit door de drukte een keer is ontschoten.
Je moet je voorstellen, alle machines worden met de hand uitgeladen, daarna verzameld en verzonden op de zelfde dag zodat alle preorders zo snel mogelijk bij onze klanten zijn:)
 
Laatst bewerkt:
bij de nieuwe machines zit geen D beugel.

Helaas is de nieuwe handleiding nog niet klaar waardoor we er voor hebben gekozen om de oude handleiding mee te sturen.
Hierin wordt inderdaad gesproken over een D-beugel voor de oude Dap 900V3 en de oude Dap 500.

@Kuip stuur ons even een email, ik denk dat de kabelklem inderdaad is vergeten. Ik kan me voorstellen dat dit door de drukte een keer is ontschoten.
Je moet je voorstellen, alle machines worden met de hand uitgeladen, daarna verzameld en verzonden op de zelfde dag zodat alle preorders zo snel mogelijk bij oude klanten zijn:)

Asjemenou.....“Oude” klanten.....ik ben 45 ! Ik kijk weleens naar omroep Max maar dat is toch niet zo erg? Ook stem ik geen 50+.
Ik denk dat het een lange dag geweest met uitpakken en inpakken. Dan kan idd weleens iets vergeten worden. Mijn ervaring is dat het altijd top wordt opgelost. De rede waarom ik steeds bij CC bestel.

De mini is bij mij perfect binnen gekomen. Heel fijn apparaatje.

grote blij!!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
@morphf, thanks voor je reactie :).

Dat van die D-beugel had ik al een beetje een vermoeden van. Lijkt mij ook dat je die niet of nauwelijks zal gebruiken, maar omdat er aan weerszijden van de kop van de machine wel een grote kunststof afdekdop zit op de plek waar je normaal de D-greep zou plaatsen, en het feit dat hij wel genoemd wordt in de handleiding bracht mij aan het twijfelen.

Betreffende de kabelklem; ik heb de (fraaie!) tas nog eens helemaal uitgepakt en doorzocht, maar helaas, geen kabelklem. Kan mij ook héél goed voorstellen dat er ergens iets tussendoor glipt, respect dat jullie al die bestellingen in zo'n korte tijd hebben weten af te wikkelen.

Zal zo even een mailtje sturen ;).
 
Voor mijn eerste polijstmachine ben ik wat aan het twijfelen tussen
1: Dap evo plus15 mm en later eventueel de dap mini.
2: Dap evo 8 mm. Hier zou ik dan ook een kleinere BP op kunnen plaatsen.
Is er een groot verschil tussen de 8mm en de 15mm qua polijstkracht , snelheid , finish ?