• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Pre-order: Polishing Power DAP EVO line-up!

Timon

Detailing chief
17 jun 2008
290
85
@Tim Ik weet niet of je het wil vertellen maar ben een beeje nieuwsgierig. Na hoe veel seconden was de 30% weg en na hoe lang waren alle 50 codes gebruikt?
 
  • Leuk
Reactions: Toby

Juultje16

Detailing trainee
13 dec 2018
28
25
Ook voor mij is het helaas fout gegaan. Na eindelijk te beslissing te hebben genomen om een Dap aan te schaffen en gebruik te maken van deze mooie aanbieding zat ik al om 20.45 uur klaar om toe te slaan. Waarschijnlijk ben ik toch iets te laat geweest. Heb geprobeerd met DAPEVO 30, kreeg melding
niet geldig, toen met DAPEVO 25, kreeg melding niet geldig, toen met DAPEVO 20, werd geaccepteerd, maar ging toch weer fout. Heb wel zitten worstelen
met de bestelling !! Uiteindelijk maar gestopt en een beetje bezwaard naar het voetballen zitten kijken. Juultje 16
 
  • Leuk
Reactions: Toby

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.292
195
Berkel en Rodenrijs
@Tim Ik weet niet of je het wil vertellen maar ben een beeje nieuwsgierig. Na hoe veel seconden was de 30% weg en na hoe lang waren alle 50 codes gebruikt?
30% iets in 30 seconden.
25% in 2 minuten en 30 seconden.
20% is uren geldig geweest en na annuleringen door niet betaalde orders kwamen er op latere tijdstippen weer plekken vrij.
 

Quincy

Detailing chief
21 mei 2008
774
100
39
Doetinchem
Dat vind ik nu zo’n grote klasse van Carclean! Gewoon, open en bloot communiceren met haar klanten.. natuurlijk zijn ze niet verplicht om antwoord te geven, maar er is altijd open en transparante communicatie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Juultje16

Detailing trainee
13 dec 2018
28
25
Iedereen die erin geslaagd is om via de pre order aktie een mooie machine heeft weten te bemachtigen een dikke proficiat.
Zeker ook diegenen die via de coulance regeling alsnog groen hebben gekregen. Veel plezier ermee.
 

Gixxer

Detailing chief
30 jun 2012
121
85
Oost-Vlaanderen
Het is iedereen gegund maar dus de mensen die niet meteen voor het maximum gegaan zijn zijn nu eigenlijk de dommeriken.
En wat met deze die het opgegeven hebben?
 

RedCat

Detailing guru
15 nov 2009
5.543
190
Utrecht
Edit, Gezien de latere reactie bedoelt @Gixxer de tekst andersom dan ik gelezen heb
Mijn reactie was bedoeld om aan te geven dat ik vind dat er teveel geklaagd wordt
Het leek dat Gixxer in dat klagen mee ging, hij heeft echter bedoeld wat hij hieronder aangeeft
 
Laatst bewerkt:

Gixxer

Detailing chief
30 jun 2012
121
85
Oost-Vlaanderen
Ik geef aan dat iedereen hier nooit tevreden is met hoe een actie gevoerd wordt.
Altijd tot het uiterste gaan en als het niet lukt beginnen klagen.

Ga dan voor iets minder of ga voor alles en als het niet lukt heb je pech.
 

Soepergrover

Soeper Moderator
Medewerker
Tester of Bling
13 mei 2009
6.804
218
Omgeving Breda
Ik denk dat ik hier ook iets van vind en dat is dat de ondertoon van een aantal berichten me hier niet bevalt.

Dit forum is er niet om onderling te bakkeleien om je persoonlijke gelijk te halen.
De pre-order actie is misschien niet helemaal vlekkeloos verlopen, maar er is/wordt actie ondernomen om een en ander recht te zetten.
Als je vindt dat je tekort gedaan bent, neem dan contact op met Carclean, maar ga hier geen onderlinge knokpartijtjes uitvoeren.
 
Laatst bewerkt: