• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pre-order deals voor de nieuwe Polishing Power machines: DAP500 + DAP900 V3 + PAW900!

Het stond inderdaad duidelijk vermeld, ook heb ik in het topic nog vermeld dat we een deel in gingen vliegen en ik heb vermeld dat ze eraan kwamen. Totaal heeft de pre-orderactie 3,5 week gelopen. Genoeg tijd voor iedereen om een exemplaar te bestellen.
 
Ik heb al redelijk wat machines hier , toch is zo'n PAW900 een leuke toevoeging bij de rest , maar ik zie weinig feedback van de PAW900 ! De machine (pre-model) is al aanwezig geweest bij Carclean , maar toch zie ik weinig van deze machine kwa foto's en video's zoals toen bij de PRO900 met een video demo. Ik sta op het punt te bestellen maar toch houd me iets tegen. Ik wil iets revolutionair zoals de coating van Gyeon Prime (wat veeeel beter werkt dat als van Carpro), Bath+ , Cancoat en Wetcoat.
 
Ik heb ook een PAW besteld en mijn dap hou ik er naast. Ik vertrouw erop dat ze ook met een goed setje pads gaan komen.
 
Is er al wat meer bekend over de levering van de PAW900 en de 6.5" pads?
 
Ik heb geduld en vertrouwen in Carclean.com, maar ik had het leuk gevonden om de PAW met 6.5" pads al te hebben.
 
  • Leuk
Reactions: John74
Wij zijn een persbericht aan het opstellen. De PAW900 is bij ons binnen, maar voldoet niet aan onze kwaliteitseisen en ze gaan allemaal retour naar de fabriek. Sommige machines kunnen meer dan 100 dB geluid produceren. En er zijn nog wat andere puntjes die onvoldoende waren.

Alle kopers van de PAW900 worden persoonlijk op de hoogte gesteld.