Ik geloof heel graag dat de PAW een goede machine is. Zal hier vermelden dat ik nog nooit met deze machine gewerkt heb, de Rupes heb ik een keertje kunnen testen. Dat wil zeggen, een klein stukje gepolijst om even gevoel met de machine te krijgen. Maar als de PAW zo goed is, waarom os de Rupes Bigfoot dan €225,99 duurder dan de PAW? Dat prijsverschil moet toch ergens inzitten? Zijn de onderdelen in de PAW van (iets) mindere kwaliteit met betrekking tot de levensduur? Zelf bezit ik al een aantal jaren een DAP900 die ik met regelmaat gebruik en mij zeer goed bevalt, als de kwaliteit van de PAW ook zo is als de DAP dan is er niets te klagen zou je zeggen. Maar dat een machine die het dubbele kost evengoed is of zelfs minder goed dat verbaast mij. Die €225,99 is vast geen winst voor Rupes lijkt me!? Het enige dat ik met zekerheid kan zeggen is dat ik me blijf verbazen over het feit dat deze nieuwe machine van Polishing Power, de PAW, ruim tweehonderd euro goedkoper is maar net zo goed zijn..Tim;n392416 zei:De PAW900 heeft een krachtigere motor, dezelfde uitslag en is wat rustiger dan de Bigfoot.
Denk dat ik mijn Bigfoot dan maar moet inruilen...Tim;n392416 zei:De PAW900 heeft een krachtigere motor, dezelfde uitslag en is wat rustiger dan de Bigfoot.
IbizaSigno;n392560 zei:Die €225,99 is vast geen winst voor Rupes lijkt me!?
IbizaSigno;n392560 zei:Maar als de PAW zo goed is, waarom os de Rupes Bigfoot dan €225,99 duurder dan de PAW? Dat prijsverschil moet toch ergens inzitten?
Vind je nu wel of niet dat de Bigfoot strakker is afgewerkt e.d. of niet? Je begint met ik vind waarna je je uitspraak direct in twijfel brengt door met 'wellicht' te volgen.Tim zei:Ik vind in ieder geval wel dat de Bigfoot wellicht net iets strakker afgewerkt is, qua materialen en looks
Voor jou is het bij voorbaat, maar voor ons natuurlijk niet, wij testen al enkele maanden met de PAW900 conceptmachine en daar baseren wij onze mening op.IbizaSigno;n392630 zei:Ik zeg niet dat de PAW bij voorbaat slecht is, in tegendeel. Zoals ik zei zal het een goede machine zijn gezien mijn ervaring met de DAP900. Maar om dit bij voorbaat al te vermelden gaat mij wat te ver.
De DAP is idd erg duurzaam gebleken. Tim heeft aangegeven dat de motor van de DAP ook in de PAW zit. De duurzaamheid van de PAW zit dan wel goed.angrydoll;n392834 zei:Ik snap je punt. Maar aangezien zowat half nederland een dap900 heeft welke naar mijn beleving uiterst duurzaam blijkt te zijn. Kan je voor het geld waar je 2x een paw voor koopt 1 keer een rupes voor halen. Ik weet wel op welke mijn keuze valt