• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP Clinic 28 mei 2011: leer werken met de DAP500 en DAP900

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.503
198
44

Omdat er nog wat plaatsen over zijn van de Seat-Online clinic stellen we deze beschikbaar voor iedereen.

Tijdens deze machinale clinics leer je hoe je efficiënt en ontspannen met een Dual Action machine kunt werken, je krijgt praktische tips en je kunt zonder risico oefenen op onze testpanelen. Ook kun je, indien gewenst, op je eigen auto aan de slag. Gedurende de dag zullen onze medewerkers je actief begeleiden en voorzien van persoonlijk advies.

Je hebt geen machinale ervaring nodig, iedereen kan deelnemen! Kennis van handmatig detailen heeft een pré.

Agenda:

11.30 - ontvangst bij Carclean.com met koffie, thee, fris etc.
12.00-13.00 - Uitleg over machinaal detailen
13.00-13.30 - Lunch: broodjes met koffie, thee, fris etc.
13.30-17.00 - Praktijkmoment waar je zelf aan de slag kunt gaan! Daarbij kan er gebruik gemaakt worden van de middelen die wij hebben staan.

Kosten € 35,- per persoon, introducee zonder eigen auto € 15,-

Minimum aantal deelnemers 12

Op de dag zelf 10% korting op alle producten. (m.u.v. aanbiedingen en bundels)

Heb je interesse? Kijk dan hier:

https://www.Carclean.com/Clinic.aspx?id=22

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey....daar was ik naar op zoek. :party:
Nu nog eens kijken of de vrouw vrij kan krijgen of dat ik de kids ergens kan dumpen.:D
 
Ik ben er bij!! Mooi onder deskundige :)^ begeleiding de (on)mogelijkheden van de DAP verkennen en een aantal producten proberen. Ik kijk er al naar uit ...

Ik kom met de Mitsubishi Space Wagon van mrs IROA - deze heeft genoeg oefenruimte en aandachtsplekken ... :-"
 
Hier zat ik op te wachten :party: ! Ik heb me zojuist aangemeld en ik heb betaald...Ik kom met mijn Nissan Qashqai 2.0 CVT in de kleur titanium zilver.
 
Ik heb me ook maar ingeschreven, ook al heb ik de DAP al eens losgelaten op de wagen .... Kan ik te weten komen hoe ik het beter had moeten doen ;) . Met welke wagen zal een beetje afhangen van het weer.
 
Wel jammer dat het op een zaterdag is. Heb net een Dap 900 Lite pakket besteld voor mijn Skoda SuperB die 10 jaar wasstraat terror heeft ondergaan bij de vorige eigenaar.
Ga mezelf wel even inlezen op het forum
 
Hallo Forummers,

Even ter info: Er zijn weer twee plaatsen vrijgekomen in deze clinic aanstaande zaterdag. Als je interesse hebt, dan graag inschrijven en meteen betalen i.v.m. de datum (het is al over drie dagen). Wie het eerst komt, het eerst maalt :cool:
 
+1.

Ik, herstel, mijn wederhelft wil ook wat spulletjes voor haar zelf hebben.

Doekje, applicatorpadje, dj hard candy.

"Want die is roze en ruikt zo lekker"

:D
 
De Qashqai is gewassen en staat in een parkeergarage (blijft hij mooi schoon). Tot morgen, ik heb er zin aan! :)
Ik ga lekker op tijd weg. Het is 2 uur en 11 minuten rijden, volgens de navigatie...
 
Mark1986 zei:
Kan ik die dag ook gewoon een bestelling komen ophalen in de showroom? ;)

Dat is eigenlijk niet de bedoeling. Deelnemers betalen voor deze clinic en dan is het niet helemaal eerlijk dat er tijdens deze dag werknemers tijd gaan besteden aan langskomers.

Zeker niet lullig bedoeld natuurlijk, maar stel dat er opeens 5 mensen in de showroom staan om spullen op te halen, dan ligt de clinic stil, omdat we die mensen moeten helpen.