• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 aanschaffen via Carclean.com

Ik stel mijn vraag hier ook maar even..

Ik heb een aantal auto's die wil ik gaan dappen.
De benodigde materialen wil ik natuurlijk bij carclean gaan bestellen.

Eerst het wagenpark van de familie maar is doen.
En dan later misschien voor andere mensen ook gaan polijsten
De auto's:
- Peugeot 106 (2003) zwart
- Peugeot 106 (2001) knal geel
- Peugeot 207 (2008) zwart
- Mercedes C-klasse (2009) grijs/beige

Verder is 1 van de 106jes in verschrikkelijke staat. hij is zwart (geen metalic) maar van een oud dametje geweest.
Deze is er dus ongeveer 1 keer per jaar mee door de kras straat mee gereden en niet echt zorg voor gedragen!

En ik ben erg bang dat ik door de lak heen werk... ik weet niet of dit gegrond is maar dat lijkt me wel ernstig!

Verder is mijn vraag welk start pakket moet ik dan hebben ?

Ik heb tevens al
- Mequiars clay kit
- Meguiars Scratch-X 2.0
- Meguiars Plast-X
- Meguiars Paint cleaner
- Meguiars NXT 2.0 wax
- Meguiars wash mitt
- MF doeken en hand applicators

Wat ik ga aanschaffen:
DAP500 startpakket poorboys / raffini ???
Poorboys World Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser
Mijn quick detailer spray van de clay kit is bijna op wat zal voor vervanger kopen ?

Welke producten raden jullie nog meer aan voor de zwarte lak (mijn eigen ;))
- Poorboys World Natty's Paste Wax Blue
- Poorboys black hole ?

Of zal het verschil tussen natty's nxt 2.0 niet zo heel groot zijn

Black hole is een glaze, deze breng je op de schone 'kale' lak aan. Daarna in de wax met Natty's. En je hoeft niet bang te zijn om door de lak heen te polijsten!

Nou, gister de sprong gewaagd en de DAP met Raffini pakket besteld :love , moet wel even wachten want volgens de site wordt hij pas op 6 mei verwacht.
Kan ik eindelijk de (lang overwogen) stap maken om machinaal te gaan detailen, ben rááááázend benieuwd hoe dat gaat ...............:jippie

Ik wil nog wel laten weten dat ik in een bijna niet geisoleerde hal met plat dak werk. Dus in de zomer kan het er goed warm worden kan die raffini daar wel tegen ? qua temperatuur dan

michelv. zei:
Vervanger voor het kleien, de Dodo Juice born slippy of de Poorboy's Spray and Wipe(1 op 1 te verdunnen)

Op het refill-flesje van Dodo Juice born slippy staat verdunnen 1:10 ! (met het flesje van 500ml maak je een dosis van 5 liter.)

Ook ik gluur al een tijdje mee op het forum en heb al een resem producten op stal staan ,o)
Als beginner wil ik een dap500 aanschaffen.

Daarom leng ik dit topic effe aan:

Welke dap500 kit is aan te raden voor een VW scirocco 2010?? Zilver metallic.
Ik werk in open lucht...

Bedankt!

ook aan het twijfelen om deze aan te schaffen. kwil mijn auto ook eens onder handen gaan nemen
vooral wat krasjes van het poetsen