• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 en Pro900

wiseguy

Detailing rookie
27 jun 2011
23
0
Omdat ik niet weet of ik de onderstaande vraag in het verkooptopic moet zetten, stel ik 'm maar even hier:

Ik heb momenteel een DAP500 en een PRO900.
De PRO900 heb ik echt nog nooit gebruikt en de DAP alles bij elkaar een keer of 10.

Omdat ik liever een betere excentrische machine wil en ik de PRO900 nog nooit heb gebruikt, wilde ik proberen de DAP en PRO te verkopen, maar ik heb geen idee wat ik daar nog voor kan vragen.
Uiteraard heb ik van allebei de machines de originele tassen, steunplaten, boekjes en verstelsleutels erbij.

Ik zat zelf te denken aan iets van € 120,00 tot € 130,00, maar heb geen idee of dat redelijk is.

Ik hoor het graag van jullie.

Neem wat je er zelf voor heb betaald -/- 25%
En bied ze aan incl gratis verzenden
Dan ben je ze volgens mij zo kwijt

Hoi Ik heb wel interesse in je Pro900. (DAP900 heb ik al)

Welke prijs heb je in gedachten? Liefst inc of gratis verzenden, anders wordt dat ook weer zo'n gedoe.

Stuur me maar pm of mail me op jurgh @ hotmail.com

thx :)