Zoals de titel aangeeft,
ik ben van plan om een dap aan te schaffen. Nu heb ik de verschillende machines en pakketten gezien. Nu zag ik ook een aantal keer een foamlans voorbij komen.
nu zou ik graag het dap900 power pack willen bestellen. Maar, als ik de dap500 power pack bestel heb ik nog ruimte voor een foam lans. De reden dat ik een powerpack wil aanschaffen is ivm de vele swirls op mijn auto. Het is ee. Kia uit 2013, en heb geen idee of die een harde of zachte lak heeft.
waarschijnlijk ga ik volgende week maandag langs bjn Carclean om de machine te kopen.
verder heb ik zelf al een aantal dingen zoals;
meqs washmitt
meqs goldclass shampoo
meqs rim cleaner
poorboys ssr 1
poorboys natty bleu
poorboys carnauba polish
meqs drying towel
delerium orange drying towel
meqs trim restorer
diverse hand pads
diverse doeken
meqs leather cleaner
meqs leather conditioner
en nu wil ik dus een complete dap pakket kopen om te kunnen polijsten en poetsen.
iemand tips? Of op-aanmerkingen?
ik ben van plan om een dap aan te schaffen. Nu heb ik de verschillende machines en pakketten gezien. Nu zag ik ook een aantal keer een foamlans voorbij komen.
nu zou ik graag het dap900 power pack willen bestellen. Maar, als ik de dap500 power pack bestel heb ik nog ruimte voor een foam lans. De reden dat ik een powerpack wil aanschaffen is ivm de vele swirls op mijn auto. Het is ee. Kia uit 2013, en heb geen idee of die een harde of zachte lak heeft.
waarschijnlijk ga ik volgende week maandag langs bjn Carclean om de machine te kopen.
verder heb ik zelf al een aantal dingen zoals;
meqs washmitt
meqs goldclass shampoo
meqs rim cleaner
poorboys ssr 1
poorboys natty bleu
poorboys carnauba polish
meqs drying towel
delerium orange drying towel
meqs trim restorer
diverse hand pads
diverse doeken
meqs leather cleaner
meqs leather conditioner
en nu wil ik dus een complete dap pakket kopen om te kunnen polijsten en poetsen.
iemand tips? Of op-aanmerkingen?