• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500+foamlans of DAP900

IanB

Detailing addict
10 nov 2009
54
55
35
Zoals de titel aangeeft,

ik ben van plan om een dap aan te schaffen. Nu heb ik de verschillende machines en pakketten gezien. Nu zag ik ook een aantal keer een foamlans voorbij komen.

nu zou ik graag het dap900 power pack willen bestellen. Maar, als ik de dap500 power pack bestel heb ik nog ruimte voor een foam lans. De reden dat ik een powerpack wil aanschaffen is ivm de vele swirls op mijn auto. Het is ee. Kia uit 2013, en heb geen idee of die een harde of zachte lak heeft.

waarschijnlijk ga ik volgende week maandag langs bjn Carclean om de machine te kopen.

verder heb ik zelf al een aantal dingen zoals;

meqs washmitt
meqs goldclass shampoo
meqs rim cleaner
poorboys ssr 1
poorboys natty bleu
poorboys carnauba polish
meqs drying towel
delerium orange drying towel
meqs trim restorer
diverse hand pads
diverse doeken
meqs leather cleaner
meqs leather conditioner

en nu wil ik dus een complete dap pakket kopen om te kunnen polijsten en poetsen.

iemand tips? Of op-aanmerkingen?

Tja het een en ander ligt aan hoe hard je lak is en hoe erg de krassen zijn, mezzo op oranje is geen probleem voor de dap500 maar als je zwaarder moet dan zul je toch echt een dap900 nodig hebben, foamlans, tja ik zou eerder voor de dap900 gaan en later als je het nog wil een foamlans erbij nemen,

Lekker voor het dap900 powerpack gaan! Krijg je zeker geen spijt van!
een foamlans kan je altijd nog kopen, dat is geen vereiste!

Denk dat ik dan toch maar voor de DAP900 ga. Zijn er nog bepaalde dingen die ik echt nodig heb? Hoop aanstaande maandag langs Carclean te gaan om hem te kopen. Ben toevallig in de buurt en wil hem liever daar kopen dan online bestellen:)