• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

Haha herkenbaar, ooit begonnen met mijn motor toendertijd nu ruim een jaar geleden het detaillen opnieuw opgepakt maar dan serieus. Dus toch maar wat nieuwe spulletjes besteld van net wat betere kwaliteit. Maar het is moet ik zeggen ook wel een verzamel verslaving aan het worden dus bijdeze ben je gewaarschuwd:innocent:
Ik zal mijn beurs extra goed bewaken!
CC is -voor mijn vrouw tenminste - een 'goed doel' dat de kansarme helpt... (lees: kansarme auto's met allerlei lakdefecten, schreeuwend en huilend om een DAP en wax enz. maar dat weet alleen ik en iedereen die dit leest)
 
  • Leuk
Reactions: Hean
@schaef : Dankjewel! :party:

@Simon vW : Om je eerste vraag te beantwoorden: Skoda houd het bij RS (als voorbeeld in de Octavia RS230) voor zover mij bekend is. Ik ben absoluut GEEN autokenner dus mocht er iemand zijn die het zeker weet: kom't er maar in!
Je 2e vraag had je zelf al beantwoord en ik deel je mening :joy:
Dank voor je compliment, het is weer eens wat anders...

@AndyVR : Dankjewel jongeman!
 
Hoi @RedCat !

Dank voor je berichtje, heel attent!
Mijn vrouw is er ook enorm blij mee, en ik... Als 'arm schaapje' dat mijn hobby mag uitoefenen op onze bolide's deel jou mening met het totaalplaatje: model, uitvoering en kleur. :heart_eyes:

Dank voor je succeswensen! Voordat ik zelf aan de orangepeel-correctie durf te beginnen zijn wij weer enkele jaren verder ben ik bang, in de tussentijd zoek ik iemand met ervaring hierin die dit kan uitvoeren voor mij en waar ik tevens hiervan ook iets van mag leren.
 
Hoi @Roefster !

Jeej, dat is erg dichtbij... Leuk!
En mijn complimenten voor je excellente smaak in auto's, ik gok een... Gele? :heart_eyes:

Hier bevalt de GT super! Alle denkbare opties erop en eraan. Hoelang heb je moeten wachten?

Als je de auto geleverd hebt gekregen dan nodig ik je uit voor een detaildagje van de auto's... Mijn partner (zoals gezegd) rijdt de 208 GT Pack in het zilver-grijs en mijn schoonmoeder een 208 GT Pack in het antraciet. Dat zal een leuke combi worden dan!

Groetjes!

IMG_20211029_174611.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Alex_G en Roefster
Ja zijn bijna buren haha....mijn 208 word een zwarte, heb ook full options met volleder en panodak, zijn gewoon echt bloedmooie wagens. Lijkt me zeker leuk om die 3 mooi gepoetst op een rij te zien staan. Ik ben zelf nog echt een newbie op detailinggebied. Heb wel al diverse producten van Angelwax ingekocht dus begin is er
 
  • Leuk
Reactions: JorritTholen