• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dashboard witte vlekken

luna

Detailing rookie
10 aug 2025
1
2
Hoi allemaal,

Onlangs hebben we een citroen xsara gekocht. Echter zit de bovenkant van het dashboard er zo uit. Heeft iemand een tip om dit weer netjes te krijgen?

Groetjes
20250807-163519.webp

@luna ,ik zie dat je net lid bent geworden op het forum en het zou kunnen zijn dat je zelf verder niet zoveel hebt met detailen en alleen even dit probleem wil oplossen wat natuurlijk verder prima is.
Heb je zelf het idee dat er een product op het plastic is ingedroogd of denk je zelf meer aan een beschadiging van het kunststof?

Indien er oud product op het kunststof ligt:
Optie 1 Ja een interieur cleaner kan een goede optie zijn maar ik zou een fles Apc kopen zodat je zelf invloed hebt op de reinigings kracht bovendien mocht je detailen niet als hobby gaan zien is APC bv ook makkelijk in het huishouden (allesreiniger).
Nu toevallig ook nog met korting te koop.
Optie 2 is om het dashboard te voeden met bv Poor boys natural look en wie weet komt er dan oud ingedroogd product los bovendien kan dit product tot op zekere hoogte de boel wat maskeren en donkerder maken.

Wanneer er sprake is van echt een beschadiging weet ik zelf geen echte oplossing los van het proberen om die beschadiging te maskeren met bv Poorboys natural look of Gyeon Preserve bv.

Als je je woonplaats laat vallen wie weet zit er iemand in de buurt die even mee zou kunnen kijken…

• Leuk
Reacties: Juffer1