Wederom had ik weer een mooi project wat ik jullie niet wou onthouden, dit maal op locatie. Ik voelde me behoorlijk gestressed en daarom besloten een paar daagjes in Hannover te verblijven bij 1 van de clubleden. Dit gaf me een mooie kans om de laatste aanwinst eens goed te bekijken, een stukje te cruisen en zien of er wat meer glans uit te halen was.
Het is een 62er impala coupe geheel gerestaureerd in de traditionele lowriderstijl. Werkelijk een uniek exemplaar aan deze kant van de oceaan vanwege de afwerking, alle aanwezige opties en de accesoires. Het was duidelijk dat er weinig eer te behalen viel aangezien ze in los angeles al een prachtige `cut and buff` gedaan hadden. Toch maar eens het beetje stof en wat vuiligheid van het transport eraf wassen met deze washmitt van onbekend merk icm poorboys slick and suds, ik moet zeggen dat ik zo`n handschoen maar niks vind, ben meer een spons type
Daarna nog een klein stukje geprobeerd met kleien maar hier kwam niks op qua vervuiling dus zijn we verder gegaan met de ssr1 op de witte pad en ex-p met een handapplicatorpad, het is gelukt toch ietsje meer glans uit de lak te krijgen, dus het was geen tijdverspilling Ben er in ieder geval helemaal relaxed van geworden
Nog wat pics van de ex-p aanbrengen, die is met de hand gezet want we werden schijtziek van dat mini-compressortje wat ik nodig had voor mn pneumatisch rotary, ongelooflijk wat een lawaai die dingen maken ]d~^
Het is een 62er impala coupe geheel gerestaureerd in de traditionele lowriderstijl. Werkelijk een uniek exemplaar aan deze kant van de oceaan vanwege de afwerking, alle aanwezige opties en de accesoires. Het was duidelijk dat er weinig eer te behalen viel aangezien ze in los angeles al een prachtige `cut and buff` gedaan hadden. Toch maar eens het beetje stof en wat vuiligheid van het transport eraf wassen met deze washmitt van onbekend merk icm poorboys slick and suds, ik moet zeggen dat ik zo`n handschoen maar niks vind, ben meer een spons type
Daarna nog een klein stukje geprobeerd met kleien maar hier kwam niks op qua vervuiling dus zijn we verder gegaan met de ssr1 op de witte pad en ex-p met een handapplicatorpad, het is gelukt toch ietsje meer glans uit de lak te krijgen, dus het was geen tijdverspilling Ben er in ieder geval helemaal relaxed van geworden
Nog wat pics van de ex-p aanbrengen, die is met de hand gezet want we werden schijtziek van dat mini-compressortje wat ik nodig had voor mn pneumatisch rotary, ongelooflijk wat een lawaai die dingen maken ]d~^