• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De collectie van Lucas

LucasA

Detailing trainee
30 mrt 2013
25
27
Na al de mooie collecties gezien te hebben op het forum dacht ik laat ik de mijne ook maar eens online zetten!
Ben ooit begonnen door mijn vader, heb toen de deal gesloten dat ik een dap500 met wat spulletjes zou krijgen als ik zijn auto een keer zou doen. Dit dus ook gedaan en daarna eigenlijk niet veel meer mee gedaan. toen een paar maanden geleden een oefen paneel gekocht en weer eens wat geprobeerd. Ook wat op dit forum gelezen en toen was het eigenlijk al te laat... Meteen wat spulletjes besteld om nog wat meer te proberen en toen nog wat en nog wat en nog wat.... Dus zie hier de collectie tot nu toe heb al 3 keer gezegd dat ik nu echt niks meer ga kopen, en dit is 3 keer niet gelukt dus ga het maar gewoon niet meer zeggen:-"

het totaal plaatje:
2hdux51.webp

De was en klei spullen:
2vwbqz6.webp

De polijst middelen:
30wts3d.webp

Poorboys world en Chemical guys Jetseal 109:
68yia1.webp

Schoonmaak producten:
dnzuw6.webp

De DAP500 en de PRO900:
9rosuv.webp

De pads:
2ur82ur.webp

De lege spray flessen met labels:
330tg5u.webp

Wat nog mist op de foto's zijn de doeken, ik heb de doeken van monello en dan de trio verpakking en de droogdoek.
Hoor graag op of aanmerkingen!:rules

Fraaie collectie hoor!
Mooi compleet al.
Nog ff een keer een mooie wax erbij, altijd goed natuurlijk.

Bedankt voor de leuke reacties!
Ja ik heb de nattys wax maar zit er veel verschil in de verschillende waxen?

Het is meer het verhaal van de kersen en slagroom op de stevige taartbodem! Hanteer gewoon de basisregels en met de rest kun je heerlijk testen en toppen wat persoonlijk de detail stappen voor die betreffende dagen en je collectie gaan zijn uiteraard :-)^
(Heb ongeveer dezelfde voorkeuren)