• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De collectie van Menno

MennoA

Detailing addict
24 okt 2013
189
65
Als beginner heb ik ook mijn bescheiden collectie. Deze wordt zeker in de loop van de tijd wel een keer aangevuld of aangepast. (andere producten)
Verder heb ik natuurlijk nog 6 extra poetsdoeken, een extra droogdoek en een motor/velgen doek. Alleen deze hangen nu te drogen.

20131027_113806.webp

Een goed begin is het halve werk. :cool Mooie start, toch maar wat meer doeken aanschaffen dan de 7/8 die je nu hebt. Op mijn auto kan ik niet toe met dat aantal als ik ga polijsten, glaze en waxen

We gaan het mee maken. Ik moet nog een keer alles volledig doen. En misschien bestel ik nog een keer een trio pak erbij, want ik vind het fijne doeken om mee te werken.
@mainstreet, lijkt me een keer leuk om te doen. Ik woon zelf in meerzicht

Mooie startersset inderdaad en ik sluit me aan bij de suggestie voor meer doeken aangezien je die nooit genoeg kunt hebben.

Even een vraag. Waar ga ik die extra doeken laten haha, mn tas is bijna vol.
Maar wat is genoeg.... 2 doeken per item? Dus 2 doeken voor de wax, 2 voor de sealant, etc?

Wat dacht je van een extra tas? rofl
Ik ben ook ooit bescheiden begonnen, maar ondertussen een bak met producten (glaze, polijst, wax, APC enz. enz.) een 2 bakken met doeken, pads en dergelijke. Vooral als je niet alleen wast en de lak doet, maar ook andere zaken (interieur, velgen en dergelijke) zijn wat extra pads en doeken altijd handig. Overigens groeit je verzameling 'vanzelf'.

Even een kleine update omtrend mijn collectie.

_DSC3281.webp

Alles past in 2 hele mooi tassen.

20131217_105357.webp

Tas 1:
DAP 500
12 Peluche Verde
1 Picolo nero
CG pads
Monello Pads
Foam en MF pads

20131217_105247.webp

Tas 2:
De overige producten die je op de foto ziet.

Wat nog niet in de tas zit is de CSF droogdoek, Monello Non Ferro, PB SSS, PB Glass Cleaner, Monello MF pads en Mothers brushes. Deze staan namelijk onder de kerstboom :party o:-)

Op de wenslijst staat nog een extra Scratchshield met gridguard en ik wil nog iets voor de banden, maar daar maak ik zo een andere topic over aan.

Dank je.
De tassen komen bij de kijkshop vandaan. Zelf de bekisting in elkaar gezet en vakverdeling gemaakt, tot nu toe kan alles wat ik heb erin.

Ziet er goed uit, ideaal om tassen te pakken met bekisting.
Je neemt alles zo mee en het zit stof arm afgesloten, zelf heb ik kunstof bakken.
Mis ik nu een swirl detectie lamp op de foto's?

Ja die mis je, misschien in de toekomst dat deze er nog komt.
Ik heb nog even geen zin om op de bank te slapen ;)