• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De juiste shampoo voor detail liefhebber

Ooit begonnen met de meguiars nxt en daarna overgegaan op de Dodo juice BTBM. Bij mijn laatste bestelling de Nanolex Reactivating Shampoo ontvangen. En dit is ook een erg fijne shampoo ruikt heerlijk Naar appel :heart_eyes: nadeel beetje duur maar zeker keer mooi product om uit te proberen!
 
@Guy - ik heb al gehad die BTBM - heel goeie shampoo, maar ik wil nu toch iets anders :)
En ja, 1000ml BTBM = 1000/14ml op 10l water (laat ons zeggen voor 1 was) = 74 keer (36.49euro/74=0.49cent)
3780ml PB SS&S = 3780/27ml op 10l water = 140 keer (44.99euro/140= 0.32cent)
Het gaat niet om die centjes verschil, maar namelijk dat ik wil een gallon.

@GTI-EDITION230 - ik zou zeker overstappen naar Nanolex of naar een durdere segment op het moment dat ik zou gebruik maken van Lakcoatings of gelijkaardige technologien. Maar nu ik heb nog ongeveer 60% van mijn fantastishe pot wax en sealant, en ik zou graag willen dat deze op zijn, en dan kijken voor iets anders :)

De keuze is al gemaakt en ndertussen het gallon van PB SS&S staat op het lijstje van mijn bestelling :)
Bedank voor alle reacties in deze topic :)
 
Dank u wel!
Het is wel mss iets overdreven, maar auto detailing is een zotte hobby. Ik heb alle reviews gelezen van de dergelijke shampoo's heel wat op het forum, maar toch deze topic gestart om zeker te zijn welk shampoo bestellen. En er zijn zeker meer dan paar reactries achter die zeg ik aan mijn eigen "Ja de keuze is gemaakt, en nu ben ik zeker dat ik zou tevreden zijn". Want ervaring van de andere forumleden is geld waard, naar mijn idee ))
Want met die gallon ga ik zeker meer dan 100 keer kunnen auto wassen :party:
 
Meguiars Hyper Wash

Goede prijs kwaliteitsverhouding, in gallon en je kan het ook goed als Foam gebruiken.
 
Ik vind deze: https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/California_Gold_Car_Wash_1892ml_05664_100208

..zo lekker werken, glijdt heerlijk en die geur is geweldig (bubblegum?). Is de grote versie ( https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/Professional_Auto_Wash_3780ml_80138_102636 ) hetzelfde met dezelfde geur?