• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De lak op mijn dak is brak

FocusM

Detailing trainee
25 apr 2022
44
45
Dus..

Iemand die mij kan vertellen wat er met deze lak is, en wat eraan te doen is. Het zit niet op de lak, maar lijkt er echt on te zitten.

Valt dit nog te polijsten oid?

Thanks alvast weer voor alle tips
20220428_183920.jpg
20220428_183953.jpg
20220428_184008.jpg
 
Dit lijkt op etsen in de lak. Vermoedelijk van genegeerde vogelpoep. Dit is te polijsten, maar is zo op het zicht al te diep om volledig te verwijderen.

Ps. Als je je voorstelt op het forum, dan scheelt dat je een 'brakke' opening als deze :)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Poe hee, dat zit er diep in. Ik denk dat je het wel iets kunt verminderen maar helemaal wegkrijgen lijkt me een utopie.
En áls je het zo ver polijst dat je er niets meer van ziet heb je waarschijnlijk geen clearcoat meer over.
 
Dit lijkt op etsen in de lak. Vermoedelijk van genegeerde vogelpoep. Dit is te polijsten, maar is zo op het zicht al te diep om volledig te verwijderen.

Ps. Als je je voorstelt op het forum, dan scheelt dat je een 'brakke' opening als deze :)
ja het zit er wel diep in ja, voorstelen moet ik nog ff doen inderdaad..komt goed