• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Leon na poetsmeeting & velgenbehandeling

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.505
198
44
Vorige week natuurlijk de Leon helemaal tiptop gemaakt en vrijdag heb ik hem nog gewassen en de velgen op de brug extra aandacht gegeven.
Wat blijft het toch een waanzinnige bak zeg :heart_eyes:

leon1.jpg

leon2.jpg

leon3.jpg

leon4.jpg

leon5.jpg

leon6.jpg
 
Ach hij ziet er altijd geweldig uit ,knappe wagen..! :ja

Is dat de Wolfgang gel op de banden ,ze zien er super uit ,niet te veel ,niet te weinig ,maar juist goed.
 
Klopt ja, maar als ie weer helemaal gedaan is dan is het toch een genot om naar te kijken zeg... *zucht*.... ;)
 
Superstrak en een prachtige wagen!! Bandjes inderdaad precies goed. Ik vind glimmende banden afschuwelijk. Ben dan ook nog steeds opzoek naar de ideale banden gel. Mat zwart moet het zijn.

Grille/neus van dit type Leon blijf ik ook prachtig vinden.
 
Blijft een mooie auto die leon1, zeker ook in deze kleur.
Heb dezelfde in het geel gehad, en tot op het moment dat ik weer een seat ging rijden spijt gehad dat ik hem ingeruild had.
 
B.K. zei:
Ach hij ziet er altijd geweldig uit ,knappe wagen..! :ja

Is dat de Wolfgang gel op de banden ,ze zien er super uit ,niet te veel ,niet te weinig ,maar juist goed.

Het is inderdaad een mooie matte finish op de banden :)^
 
Je had hem wel is mogen poetsen!!!!!!!!!:D

Geintje natuurlijk.
Hele mooie wagen,zeker in deze staat waarin jij hem bijhoud.

grtz Christiaan
 
ronald mk1 cabrio zei:
mooie auto, is in mijn ogen wel af. niks meer aan doen /veranderen
Wil alleen nog graag een andere uitlaat (met een ovale eindstuk) en chippen, voor de rest gebeurt helemaal niks meer aan hij is perfect zo.
 
Das waar! De enige andere bumper is een CupraR bumper die vind ik nog net iets meer "smoel" hebben. Maar dat is wel een Seat bumper en geen aftermarket geval.
 
Hij blijft idd heel mooi! Ook nergens steenslag zichtbaar. Uiterlijk niets meer aan veranderen, of hij moet vuilworden zijn, zodat ie weer gewassen kan worden. :D Ik vind het model overigens mooier dan de huidige Leon.
 
Heb je auto al vaak voorbij zien komen, maar hij blijft een pareltje inderdaad :ja

Persoonlijk vind ik de topsport bumber mooier dan de cupra.
Maar allebei zijn ze mooi!
 
Hij ziet er inderdaad prachtig uit Dennis. Ovale uitlaat vind ik de Leon overigens erg goed staan en zou een leuke aanwinst zijn. Ook die Cupra bumper zou um net nog iets dikker maken. Dat chippen is natuurlijk leuk maar dat verandert qua aangezicht natuurlijk niks. Das alleen leuk voor de bestuurder. :D