Hallo allemaal,
Na een jaartje als 'parasiet' het forum te lezen en op te volgen nu mijn eerste post. Afgelopen jaar ben ik fanatiek geweest met het met de hand detailen; onderstaand een resultaat van wassen, SSR, Professional Polish, Black Hole, EXP & Purple Haze in juni 2013:
Dit heeft verslavend gewerkt en nu komt volgende maand mijn DAP900 V3 PowerPack!
Ik ben dus van plan om volgende maand een full detail aan mijn Alfa uit te voeren (non-metallic zwart); wassen, kleien, polijsten met Monello serie.
Nu mijn vraag: Welke combinatie van de volgende producten geeft volgens jullie het mooiste resultaat (ik heb deze producten, in panelpot, beschikbaar):
Poorboys World - Black Hole
Poorboys World - EXP Pure Sealant
Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845
Dodo Juice Purple Haze
Dodo Juice Blue Velvet Pro
Dodo Juice Supernatural 2.0
Ik zit zelf te denken aan: Black Hole - EXP (2x) - Supernatural 2.0
Mochten jullie een andere mening zijn toegedaan, hoor ik het graag!
Ik moet en zal het resultaat van vorig jaar overtreffen natuurlijk...
Groeten, Matthijs
Na een jaartje als 'parasiet' het forum te lezen en op te volgen nu mijn eerste post. Afgelopen jaar ben ik fanatiek geweest met het met de hand detailen; onderstaand een resultaat van wassen, SSR, Professional Polish, Black Hole, EXP & Purple Haze in juni 2013:
Dit heeft verslavend gewerkt en nu komt volgende maand mijn DAP900 V3 PowerPack!
Ik ben dus van plan om volgende maand een full detail aan mijn Alfa uit te voeren (non-metallic zwart); wassen, kleien, polijsten met Monello serie.
Nu mijn vraag: Welke combinatie van de volgende producten geeft volgens jullie het mooiste resultaat (ik heb deze producten, in panelpot, beschikbaar):
Poorboys World - Black Hole
Poorboys World - EXP Pure Sealant
Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845
Dodo Juice Purple Haze
Dodo Juice Blue Velvet Pro
Dodo Juice Supernatural 2.0
Ik zit zelf te denken aan: Black Hole - EXP (2x) - Supernatural 2.0
Mochten jullie een andere mening zijn toegedaan, hoor ik het graag!
Ik moet en zal het resultaat van vorig jaar overtreffen natuurlijk...
Groeten, Matthijs