• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De ultieme autostofzuiger?

Tim, buiten dat ik dit een ontzettend leuk ding vind, raad ik je aan om voor jullie pand eens bij all-vac te gaan kijken.
Ons pand is ongeveer 2000 m2 groot en wij hebben daar een centraal stofzuigsysteem in gebouwd.....laat ik het zo zeggen...ga ik ooit een nieuw huis bouwen is dat 1 van de zaken die daar in gaan komen :ja
 
Ik kan me over het algemeen prima redden met de hulpstukken die bij de extractor zitten, ook qua kracht red die het eigenlijk altijd wel.

Wat ik nog wel eens zou willen hebben is een opzetstuk met een borsteltje/kwastje, voor kieren en roosters.

Doe ik nu met een kwastje en het smalle opzetstuk, is ook prima te doen, maar makkelijker is altijd welkom uiteraard.
Meeste hulpstukken hebben net ff een andere diameter, dus ik denk dat als ik er eens eentje tegenkom dat ik een dergelijk iets met een beetje huisvlijt wel passend krijg.

Dus nee, ik zou hem niet snel aanschaffen.
 
Erg handig, maar ook erg duur vind ik. Ik heb het er niet voor over. Dan krijg ik zeker ruzie met het thuisfront.
 
Alleen de hulpstukken zouden zeer, maar dan ook echt zeeeeeeeeeer welkom zijn Tim!
De meeste hebben hier toch wel hun eigen stofzuiger, of iig hun voorkeur voor een bepaald merk o.i.d., en juist met wat extra hulpstukken zoals uit dit voorbeeld wat je plaats zou je naar mijn idee een absolute topper erbij hebben :ja
 
Lijkt mij een heel handig en degelijk toestel, komt zeker bij mij in aanmerking :ja zeker nu die leverbaar is in 230v.
 
Beetje aan de prijzige kant voor alleen een compacte stofzuiger met hulpstukken, vind ik.

Mocht er in de toekomst 1 komen die kan stofzuigen, droogblazen en als extractor gebruikt kan worden voor deze prijs, dan is het zeker het overwegen waard.
Tot die tijd neem ik wel genoegen met dat kleine beetje stof/vuil op die ene onbereikbare plaats.

Iig bedankt voor het initiatief, TIM:)^
 
Die stofzuiger en ook de combinatie met de blowfunctie is erg interessant. Ware het niet dat ik onlangs al een stofzuiger heb gekocht en er echt geen tweede bij ga aanschaffen.
Zoals hierboven door anderen aangegeven, heb ik wel interesse in een complete universele set hulpmiddelen voor de stofzuiger.

In ieder geval bedankt voor het initiatief Tim. Vooral door blijven gaan met het doorgeven van deze nieuwtjes. :)^
 
Prijs is mss net wat hoog, maar ik denk dat ik me daar nog wel kan over zetten. Hier en daar kan je er veel info over vinden. En de meesten zijn toch meer als tevreden.
 
Ik heb ook net een nieuwe zakloze stofzuiger gekocht, maar zoals meerderen hier al aangeven, zo'n set met opzet-/hulpstukken zou geweldig zijn.
 
VNB-4AFBR Vac 'n Blo Stofzuiger
large.jpg


- 4HP Motor
- Twee standen
- Muurbeugel
- 2 slangen van 1 meter 80 (totaal 3 meter 60).
- Deluxe Micro Detailing Kit - 4 delig
- Schouderdraagband
- Verschillende opzetstukken
- Stroomkabel van 3,5 meter

Prijs € 275,-

HRS-83BA Vac 'n Blo Deluxe Stofzuiger
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

- 4HP Motor
- Twee standen
- Extra grote stofzak, capaciteit 5 keer groter
- Muurbeugel
- 4 slangen van 1 meter 80. (totaal 7 meter 20).
- Micro Detailing Kit - 4 delig
- Schouderdraagband
- Verschillende opzetstukken
- Stroomkabel van 3,5 meter

Prijs € 339,-

THT-1 Turbine borstelkop
image.php?imagefile=D%3C%3ETHT-1.JPG


- Opzetstuk met turbine draaiborstel
- Ideaal voor hardnekkig vuil op stoelen, vloermatten en kofferbakken.

Prijs € 25,-

VM4BS500 Metropolitan 500 Handstofzuiger
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

- Zeer sterke (500 Watt) en compacte 220 volt stofzuiger
- Optioneel flexibele slang verkrijgbaar
- Licht en compact

Prijs € 79,-

 
Tim zei:
De stofzuigers hebben trouwens een 'Water Lift' van maar liefst 37cm (95" ). Met Water Lift meten ze de zuigkracht van een stofzuiger.

Da's niet veel. Denk dat je andersom bedoeld.
37 Inch is omstreeks 95 cm. ,^^
 
:party: doe mij maar de VNB-4AFBR Vac 'n Blo Stofzuiger lijkt ideaal voor mij, heb ik eindelijk eens een stofzuiger voor mezelf:cool: mijn vrouw is steeds oploop met de andere.:(