Hij staat voor de deur
Maar bij nadere inspectie blijkt dat hij in de categorie projecten gaat vallen.
Deels omdt ik momenteel niet zoveel tijd heb maar ook omdat er toch een hoop dingetjes moeten gebeuren.
Op voorhand alvast excuses voor de slechte foto's, mijn DSR heeft ook dringend een schoonmaakbeurt nodig, de helft van mijn knopjes doen het niet (niet scherpstellen, menu niet bereikbaar e.d., zand was in ieder geval niet goed voor mijn toestel )
Zo ziet het eruit, let vooral op de bumpers
Om te kijken of ik genoeg heb aan mijn Meg trimrestorer, één zijkant en de achterbumper schoongemaakt met APC en in de restorer gezet
50/50
Zaken die nog moeten:
Alle aangroeisels verwijderen
deepcleaning nodig
Niet alleen het bos verwijderen, maar ook schoonmaken
Bekleding reinigen
Bovenkant van de lampen polijsten
Verder nog op lijstje:
Lichtmetalen velgen zoeken, dan kunnen deze gebruikt worden voor winterbanden (indien het budget het toelaat tenminste)
7 polige trekhaakstekker vervangen voor een 13 polige
mistlampen
cruisecontrol weer aan de praat krijgen (is later geplaatst maar doet het niet :weetniet )
radio vervangen voor iets waarop ik ook de te plaatsen achteruitrijcamera kan zien
o ja, en een nieuwe kentekenplaat voor
Ik ben nog wel even bezig
Maar bij nadere inspectie blijkt dat hij in de categorie projecten gaat vallen.
Deels omdt ik momenteel niet zoveel tijd heb maar ook omdat er toch een hoop dingetjes moeten gebeuren.
Op voorhand alvast excuses voor de slechte foto's, mijn DSR heeft ook dringend een schoonmaakbeurt nodig, de helft van mijn knopjes doen het niet (niet scherpstellen, menu niet bereikbaar e.d., zand was in ieder geval niet goed voor mijn toestel )
Zo ziet het eruit, let vooral op de bumpers
Om te kijken of ik genoeg heb aan mijn Meg trimrestorer, één zijkant en de achterbumper schoongemaakt met APC en in de restorer gezet
50/50
Zaken die nog moeten:
Alle aangroeisels verwijderen
deepcleaning nodig
Niet alleen het bos verwijderen, maar ook schoonmaken
Bekleding reinigen
Bovenkant van de lampen polijsten
Verder nog op lijstje:
Lichtmetalen velgen zoeken, dan kunnen deze gebruikt worden voor winterbanden (indien het budget het toelaat tenminste)
7 polige trekhaakstekker vervangen voor een 13 polige
mistlampen
cruisecontrol weer aan de praat krijgen (is later geplaatst maar doet het niet :weetniet )
radio vervangen voor iets waarop ik ook de te plaatsen achteruitrijcamera kan zien
o ja, en een nieuwe kentekenplaat voor
Ik ben nog wel even bezig