• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dennis Golf V ->-BBS A6 speedline's eronder P2-

mk-us zei:
- zwarte pad 2x nu ( zit al in je startpakket ), gooi 'm om voor een lichtgroene ;)
- Ipv de waffle droogdoek de delirium ( oranje monster )
- Extra doeken a Poorboy's Deluxe Mega Towel ( aantal, ivm verschillende stappen in je werkstuk )
- Monello Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator voor je wax aan te brengen

Hey bedank voor reactie.
Heb wat dingen aangepast maar kan alleen die lichtgroene polijst pad niet vinden. En deze is te gebruiken met mezzo ofzo?
 
https://www.Carclean.com/product/Monello/SmartPads_CCS_55_inch_Green_Light_Polishing_Finishing_Pad_78-32550SOFT_100743
+
https://forum.Carclean.com/cc_postst7369/Pads--Middel
 
Heb gisteren een rvs freeflow uitlaat eronder laten maken.Glimt mooi en klink goed maar niet te over dreven want daar hou ik niet van, gewoon sportieve.
Hier aantal foto's.
Gelijk een vraag: welk middel ik kan gebruiken dat ze zo mooi blijven glimmen?
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Mzl Dennis
 
Dat ziet er netjes uit!, waar heb je dat laten doen?, wil het ook nog eens laten doen voor mijn 5 je
 
Hey ja bedank, ben er ook wel blij mij.
Ik weet niet of dat ik hier wel mag plaatsen anders hoor ik het wel en sorry daar voor:! .
Maar heb het laten doen bij pm performance in kampen.
 
Heb gisteren een nieuw zomer setje opgehaald bij iemand zijn voor je zomer en komen er natuurlijk nu niet meer onder gaan nu hoog en droog weg gelegd worden. eerst mij winterset eronder en volgend jaar begin zomer maar eens banden kopen en monteren en lekker rijden.
Zijn originele 19'' BBS A6 Speedline velgen.:heart_eyes:
En zaterdag gaat de golf ook naar moeder aarden met een schroefset(weitec) dus zullen de velgen nog beter staan.
Hier wat foto's
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Heb een week je geleden een schroefset onder me auto gemontert van weitec en ik moet zegen ziet er een stuk beter uit zo. Volgend jaar met die bbs a6en wordt dik dan kan haast niet wachten dat de winter voorbij is hahaha
Schroefsets van weitec kunnen niet zo heel overdreven laag maar dat hoef van mij ook niet wil wel nog een beetje normaal over de drempelsm heen.Ik vind dat de comfort nog genoeg is hij is natuurlijk wel wat stuger geworden maar niet overdreven. Hij staat achter al op ze laagst en voor heb ik nog 1,5cm schroefdraad over.
Foto's:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
:)_[]
 
Knap, ik zou wel persoonlijk de achterkant iets lager willen. Maar dat is een kwestie van smaak, het ziet er iig schitterend uit :ja
 
hij zakt nog wel wat aan de komende weken, dus denk dat dat wel goedkomt Bart :cool:

@ schippersss: nicely done! staat m goed! :ja
 
Had van de week mooi pakketje weer ontvangen van cc met daar in klei setje van poorboy's:-b
Dus vandaag maar ff bezig geweest met de motorkap en het dak. Was voor mij de eerste keer met kleien dus nieuwe evaring. Ik moet zeggen dat het me goed af ging had het wat moeilijker verwacht maar de klei gaat er redelijk makelijk over heen.

Heb eerst de motorkap gedaan. En dacht altijd dat mijn auto er wel goed bij stond en had zoiets van ow zo erg vuil is mijn auto toch niet wat je soms in show off leest, NOU DUS NIET!!
Schrok me kapot, was natuurlijk al gewaarschuwd op het forum dat je niet moest schrikken. Dacht van zal wel mee vallen.
Heb maar gelijk een paar foto's gemaakt ervan, vin het niet nodig om een show off te maken want heb hem alleen gewassen en gedroogd en gekleid en toen in de white diamant gezet toen nog een laagje wax van poorboy's red.

Heb ook nog een vraag: Heb alleen de motorkap en dak behandel en bij mijn auto zat wat ijzerslijpsel het meesten is er wel uit gegaan met kleien maar niet alles. Heb de auto nog niet gepolijst met een dap wil dit volgend jaar doen, want aangezien dit jaar toch niks meer wordt met dit weer( ik had nu al kouwen klauwen]-0 ). Zou dit met een dap wel eruit gaan??
Heb nog even foto gemaakt van de slijpsel die er nog in zitten:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De klei na een half motorkapje8o heb hem daarna maar omgevouwen voor de andere helft:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Kwart dak8-o :
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
:)_[]
 
Van de week me wintervelgen opgehaald van de poedercoater:-b
Ik vind ze mooie geworden zijn een tint donker dan antraciet.'
Heb ze ook maar meteen in de wheelwax gezet dan kunnen er voorlopig tegen.
Nu nog ff alleen nieuwe winterbanden fixen..
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]