• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Denny84 stelt zich voor

denny_84

Detailing rookie
27 okt 2009
47
0
Hallo allemaal

Ik ben Denny , ben 24 jaar oud ben werkzaam als betonreperateur werk vaak aan de voegovergangen op bruggen en viaducten .
Woon samen met me vriendin en heb 3 honden 2 maltezers (van me vriendin) en een mechelse herder .
Rij sinds kort een Vw Passat variant highline 1.8t 20v 150pk met creme leren bekleding uit 2000 .
Ben vaak te vinden op www.vwpassat.nl t forum voor passat's

Heb een tijdje geleden meguiars nxt car wash gekocht , met een grote droogdoek en een washmitt.
Me auto begon zo te glimmen , dat ik meer interesse kreeg in het poetsen .
Ben een x bij jee13 op bezoek geweest om me auto uit te lezen , hoorde dat hij best wel een poetser was .

Afgelopen zaterdag zijn Jee13 , Blackpassat en Soepergrover bij mij langs geweest ,
om me het 1 en t ander uit te leggen over poetsen , en welke materiale ik moet gaan gebruiken.
Ze hebben me motorkap gedaan , en t resultaat mag er zijn .
En hoorde dat hun ook aktief waren op dit forum en dat hier zeer veel bruikbare tips en tricks te vinden waren ,
kon hier ook alles vragen over poetsen want ben echt een leek als het over poetsen gaat .
In december zal ik hier bij carclean is een dap500 en wat poets middelen kopen en dan de rest van me wagen maar gaan poetsen .
Hoop hier veel wijzer te worden over het poetsen en schoonhouden van me auto .
 
Welkom Denny, verzamel de komende tijd zoveel mogelijk informatie, bestel de spullen die je denkt nodig te hebben en ga aan de slag. Pas wel op dat je er geen "jeukverslaving" aan overhoudt.
Als ik je kan helpen dan weet je me te vinden.
greetz
Johan
 
Jazeker johan komt goed .
Heb ook al contact gehad met joost via pb , die ws wel benieuwd waneer ik aan die mooie rode ( roze )polo ging beginnen
Mocht hem ook altijd om hulp vragen
 
Kruip jij straks met je mooie nieuwe spulletjes op die Polo? Nou veel succes ik zou er mijn pads niet aan wagen, dat ding is nog ruwer dan korrel 40 schuurpapier :D :D
 
Ja weet het , heb het me vrouwtje belooft dus ja kan er niet onderuit .
Dan maar wat extra pads kopen , om haar auto te doen .
Hoe ze nu rond rijd is ook voor schandaal
 
Welkom Denny.

Om hulp vragen kan altijd, zolang het maar om detailen gaat. :-b
Zoals Johan al aangaf: probeer zelf eerst de nodige informatie op te doen hier op het forum. D'r staat meer dan genoeg op.
En als je er dan nog niet uitkomt, hebben de andere forumleden meestal wel een antwoord.

Ga je nou al beginnen aan dat rode autootje? ]d~^
 
Monster? Ik vond het wel een lief, klein autootje. Zeker naast die Passat van je.
Het heeft alleen een karrevracht TLC:heart_eyes: nodig.

Nog foto's van beide wagens?
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Hier foto's van het rode/roze monster
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]