• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

detail A3 8L

joeltje

Detailing addict
6 okt 2009
110
62
48
Vught
Eindelijk weer eens een beetje weer, dus gisteren begonnen met de A3..

Na wassen, en kleien, kwam de ware aard van de lak naar boven:
4413461196_62570e0f84.jpg

4412691921_da84cc9792.jpg


Het blijft audi, dus met de DAP een test spot met SSR2.5 op wit gaf niets. Op Oranje ging beter, maar tjees wat een harde lak zeg.. Ik heb niets sterkers in huis, dus de wagen 2 x met de SSR 2.5 op Oranje gedaan, toen 1 keer met de SSR 1 op Wit...

Dat leek er al meer op:
4413462178_7cbaca7061.jpg


Daarna afgetopt met mijn grote liefde, De Natty's Paste, en de bandjes en trims gedaan met resp. Meg's tyre gel, en Autoglym bumpercare. Resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf:
4412698225_ae43c6bb03.jpg

4413464784_277378b08c.jpg


Rest van de foto's staat hier

Niet alles weg gekregen, de auto is een jaar of 5 mishandeld door een oma en haar kleinkind, maar al bij al ben ik best tevreden ;)
 
Mooi resultaat zeg, Audi lak is inderdaad erg hard. Als de SSR op is misschien een keer de Monello Raffini's proberen?
 
ik heb een bestelling klaar staan, denk dat ik, als ik weer aan bestellen toeben, weer een advies in ga winnen ;)
Monello is welicht een goed alternatief, en zeker ook een Back-hole "achtig" product...

Als jullie nog tips hebben... Gaarne...
 
tips?
gewoon nog een aantal keer met de ssr2.5 deste sneller is de fles leeg :D
zou dan ook kiezen voor de monello rafinni-lijn.

of kom gewoon eens langs voor advies, testen en eventueel een prive worksjop rotary ;)
 
Harold-A1 zei:
tips?
gewoon nog een aantal keer met de ssr2.5 deste sneller is de fles leeg :D
zou dan ook kiezen voor de monello rafinni-lijn.

of kom gewoon eens langs voor advies, testen en eventueel een prive worksjop rotary ;)


Ha Harold, Da's kewl van je!!

Dat Dap-pen heb je me geleerd, en ik ben verslaafd! Geweldig om te zien, hoe je, safe, zoveel kan bereiken!

Die rotary die gaat ook komen, nog even voll gewenning aan de DAP, en dan kom ik op les! Super van je!