• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail Fiat Bravo Zwart Metallic

Collinite met de hand op brengen geen beter idee? Ik doe 't met een kleine handpad; laten curen en weer uitboenen; veel Elbowgrease zit er na een dag poetsen toch niet meer in, maar dat is bij Collinite toch ook niet nodig?

(of mis ik iets en haal je nog veel betere resultaten met Collinite als je het machinaal opbrengt en machinaal uitpoetst?)

Collinite met de hand op brengen geen beter idee? Ik doe 't met een kleine handpad; laten curen en weer uitboenen; veel Elbowgrease zit er na een dag poetsen toch niet meer in, maar dat is bij Collinite toch ook niet nodig?

(of mis ik iets en haal je nog veel betere resultaten met Collinite als je het machinaal opbrengt en machinaal uitpoetst?)

Ik poets uit met de hand maar heb al vaak gelezen dat wax machinaal aanbrengen echt veel beter is...
Moet zeggen dat ik van het waxresultaat erg tevreden ben achteraf.

Rode pad op stand 2...

Groeten,
Steven