• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailen in de kou

ik breng zelf ook altijd me glaze aan met de hand
heb daar zo'n handige soort schuimrubberen bobbel voor met een plak stuk met klittenband waar ik mooi me pads aan vast kan maken.
ook wel gedaan met dap500 maar dacht eigenlijk waarom?

dus gelijk een goede vraag: waarom is glaze machinaal beter om aan te brengen dan met de hand?

dikke auto zo hoor erg mooi diep zwart geworden

Tja, de paar keer dat ik een glaze gebruikte, deed ik dit met de DAP. Simpelweg lekker makkelijk, haha!

Of het beter is, dat zal tussen de oren zitten, denk ik. Zo krijg ik het idee dat als ik Clean/Glaze/Wax met de machine, dat dit dieper/beter word ingewerkt. :P

Greetz

daar kan ik best inkomen
waxen doe ik ook meestal hand matig maar machinaal vind ik het veel zuiniger doordat het makelijker verspreid
maar kan ook mijn ongeduld zijn om het goed zuinig aan het te brengen ahahaha

maar nu is nog de vraag of het beter is glaze machinaal aan te brengen

Ik denk dat het niet uitmaakt. De oliën zullen bij beide manieren in de lak trekken.

Als je een glaze hebt met cleaner en/of korrel zou machinaal waarschijnlijk beter/sneller zijn.

Greetz