• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailen voor Dummies

Kostenko

Detailing trainee
8 jun 2017
22
20
55
Almere
Hallo Detailers, mijn naam is Ko en ik heb ooit in een grijs verleden een detail certificaat behaald. Hierna een Flex poetsmachine aangeschaft waar ik menig automobiel mee heb laten shinen.
Na een poosje heb ik alle detail spullen verkocht alleen het bleef altijd kriebelen als ik bijv. bij een autodealer kwam en zelfs bij aanschaf van mijn nieuwe Skoda Fabia. De auto is net helemaal gepoetst vertelde de verkoper..mooi he
Nou, ik weet niet welk deel hij gepoetst heeft maar zo te zien moet hij nog beginnen..:p was mijn antwoord. Ah fijn ik heb inmiddels carclean al behoorlijk gesponsord met mijn bestellingen en nu ben ik bezig met mijn 1e proef auto'tje waarmee ik een bezoekje ga brengen aan de dealer waar hij vandaan kwam:joy:
Ow of ik een bijnaam heb? Mr.Clean

• Leuk
Reacties: Cordoba
Welkom Ko ofwel Mr. Clean.

Zo te lezen was je met je Flex echt een eindbaas. Leuk dat je de hobby weer op pakt. Veel poets genot toe gewenst.

• Leuk
Reacties: Kostenko
IMG_0922_1.webp

Er komen nog nieuwe bandjes onder met nieuwe wieldopjes. Zodra mijn puzzi machine binnenkomt dan ga ik het interieur aanpakken.:p