• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DetaiLeo stelt zich voor vanuit het mooie Friesland ;)

Als je geen haast hebt is de pxe een prima optie, want dan weet je vrijwel zeker dat je alles kan polijsten. Nadeel is dat de grote delen een stuk langer duren.
 
Als je geen haast hebt is de pxe een prima optie, want dan weet je vrijwel zeker dat je alles kan polijsten. Nadeel is dat de grote delen een stuk langer duren.
Dat was ook een beetje mijn gedachten, ik heb zitten kijken naar de Rupes iBrid Nano omdat de 3008 veel korte panelen heeft waarop dit toepasbaar gemaakt kan worden. Tot ik de PXE tegenkwam en dacht, dan heb ik en de Nano plus wat extra's plus geen snoeren...

Ik wil sowieso eerst klein beginnen, de achterklep, deurlijsten dat soort zaken.

Zoals door meerdere voorgesteld wellicht eerste eens bij CC in de leer, en vanuit daar dan de keuze maken wat te doen.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Ik weet niet waar je woont in Friesland, maar volgens mij komen er verschillende forumleden ook uit Friesland. Misschien kun je eens meekijken bij iemand en kan iemand het je leren? :)
 
zo dus ? :)

Ik ben bekend met de reacties op Franse merken, zowel mijn vorige Renault alsook nu mijn Peugeot. Echter heb ik ruim 20 jaar Italiaans gereden, Alfa Romeo, Fiat en Lancia ik heb ze allemaal gehad. Allen zonder gekke problemen of gekke onderhoudskosten, toen ik 3 jaar geleden van Lancia overstapte naar de Renault was de eerste reactie: "ben je wel lid van de ANWB" daar moest ik wel om lachen. De Renault heb ik destijds nieuw gekocht 2 jaar zonder problemen gereden, de Peugeot is 2ehands jong gebruikt en verwacht ook daar enkel regulier onderhoud te hoeven plegen, de tijd zal het leren.
 
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: Kees-sw en Timo84
Welkom Leo. Een GT is wel lekker en de Peugeot lakken zijn niet al te hard. Dus met een combi Monello oranje en Monello mezzo kom je al een heel eind.
En de cursus polijsten bij CC is duidelijk en leerzaam.
 
  • Leuk
Reactions: DetaiLeo
Tja ik zit nog een beetje in dubio om toch gewoon zelf een DA aan te schaffen en het gewoon te doen, de trainingen bij CC zijn eerst van de baan ivm Corona maar sta ergens wel te popelen om de GT iets mooier te maken.
 
Gewoon doen! Het is niet eng of heel moeilijk, je moet gewoon doen!
begin simpel met een DAP of schakel gelijk op naar een duurdere machine al dan niet op accu. Ik zou wel echt even contact hebben met Carclean en een afspraak maken om een paar machines te testen daar in de showroom. De keuze voor een machine is best persoonlijk en als je voor het hogere segment gaat, dan is t fijn als je gelijk de juiste machine koopt..! Als beginner weet je namelijk eigenlijk nog niet wat je zoekt..
 
  • Leuk
Reactions: Jansen