• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailer gezocht die wil helpen!

GuBre

Detailing addict
30 dec 2013
42
65
Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar een ervaren detailer in de omgeving van Den Haag die zin en tijd heeft om een dag(deel) gezellig met mij mee te kijken/helpen en mij met verschillende stappen nog wat tips en tricks mee te geven.
Daarnaast wil ik gaan starten met machinaal polijsten en vind ik het prettig als ik daarmee in het begin op weg geholpen wordt.
Bovendien vind ik het natuurlijj ook leuk om wat mensen te leren kennen op het forum.

Ik kom aankomend weekend terug van een weekje vakantie en heb van 07-09 t/m 17-09 nog vrij, binnen deze periode ben ik dus aardig flexibel.
En 30 minuten rijden oid is geen punt.

Bij voorbaat dank!
Gr. Guus
 
Ik ben regelmatig op zaterdagen bezig op de zaak met detailen (Binckhorst - Den Haag).
Je kan dan altijd eens langskomen en dat ik je gaandeweg dingen uitleg terwijl ik bezig ben.
Helaas kan ik je geen 1 op 1 cursus o.i.d. geven wegens tijdgebrek, dus er kan dan niet aan je eigen wagen gewerkt worden.
Wil je echt een cursus dan kan je je ook inschrijven bij Carclean waar ze regelmatig gegeven worden.
 
Dank Frans, maar het liefst ga ik wel direct aan de slag (bij voorkeur op mn eigen auto).
Maar ik hou het zeker even in gedachten.

De reden dat ik het hier vraag is omdat er bij CC al een tijd geen clinics gegeven zijn, en ik ook niet het idee krijgt dat ze dat binnenkort gaat lukken.

Verder heb ik zelf alle spullen zo ongeveer wel in huis, enkele producten die eventueel nog nodig zijn kan ik nog even snel gaan halen indien nodig.
In principe verwacht ik dat ik naar jou toe kom, aangezien jullie mij helpen.
Een kleine vergoeding is ook geen punt.

Het gaat dus iemand die een beetje helpt en nog wat tips en trucks heeft.
Natuurlijk kun je tussendoor ook je eigen auto wassen/onder handen nemen en mij tussendoor helpen.
 
GuBre CC Headquarters zal nu bezig zijn met alle orders van het afgelopen weekend verwerken, maar volgens mij zijn er ook weer redelijk wat DAP-kits de deur uitgegaan. Mijn ervaring is een poosje na een verkooppiek er meer vragen naar clinics komen, en dat in de maanden na zo'n verkooppiek er vaak weer wat clinics worden gegeven.
 
Houdt het in gedachte zou ik zeggen.
Wanneer ik op de zaak bezig ben, dan betreft dat meestal een full detail.
Daar ben ik dan tenminste twee volle dagen mee bezig en zit met een tijdschema wat ik aan moet houden.
Zodoende heb ik dan geen tijd, om iemand anders tussendoor te begeleiden.
 
Hey GuBre,

Ik denk dat je inderdaad moet hopen op een Clinic van CarClean.

Ik heb al een paar verzoeken voorbij zien komen van mensen die graag een prive-sessie achtig dagje wilden.
Ik kan mij voorstellen dat dit voor de vrager een goed hulpmiddel is, echter kan ik mij ook voorstellen dat iemand niet 1-2-3 bereid is om minimaal een halve dag van zijn tijd op te geven. Ik verwacht dat ondanks veel inlezen en verdiepen een halve dag niet genoeg is.

Er is zo onvoorstelbaar veel te leren, zelfs als je de basis al onder de knie zou hebben. Ik ben nu een paar maanden bezig en ben tot vervelends toe actief op het forum, veel lezen hier en verder op internet, poetsbedrijven vragen om een meeloop dagje, SDD, evenementen, etc. Ik durf te zeggen dat ik een aardig resultaat neer kan zetten qua detailen, maar dit is nog lang niet op het niveau wat ik wil bereiken en/of ik denk dat bij detailen hoort.

Het aanbod van Frans had ik persoonlijk met beide handen aangepakt. Echter kan ik mij vanuit Frans ook voorstellen dat hij weinig uit kan leggen omdat hij nou eenmaal aan het werk is. Geen twijfel dat hij veel kán vertellen.
Echter bestaat er misschien wel de mogelijkheid dat jij gewoon is met hem meekijkt en ervaart wat er gebeurd, met hier en daar een vraagje tussendoor.


Ik snap je standpunt heel goed.


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Oudendijk95
Frans natuurlijk begrijp ik dat je dan niet alle tijd hebt en aan een bepaalde tijd gebonden bent.
En ik ben ook zeker dankbaar voor het aanbod.

Het gaat met name om het machinaal polijsten, de rest van de 3-4 stappen heb ik al meermaals doorlopen(maar tips&trucks zij altijd welkom)
Ik weet dat er weinig mis kan gaan met een DAP, maar vind het prettig om er iemand bij te hebben die even meekijkt en even corrigeert waar nodig.
 
Denk dat de meesten nu niet echt meer heel veel tijd hebben. Het is begin september, en de goede weekenden zullen steeds minder goed worden. Een enkeling heeft de luxe van een verwarmde ruimte. Maar de meesten staan buiten of buiten onder een tent of carport.

Ik hoop voor de winter nog 5 auto's te kunnen doen, in de weekenden.

Dus is het aanbod Frans nog niet slecht.
 
Frans ik zou het toch wel handig en leuk vinden wat meer te leren van je.
Zelf woonachtig in Delft en weet de Binckhorst prima te vinden, heb in Binck 36 gewerkt namelijk.

Ik heb pasgeleden me motorkap van me Polo 6n2 gedaan maar door gebrek aan de juiste pad kwam ik niet door de lak heen.

Geen 1 op 1 maar elke tip e.d is mooi meegenomen naar mijn idee.
 
Door de lak heen gaan is niet goed, dus je hebt geluk dat dat niet gebeurt is. ;)
Ik stuur je wel een pb als ik vooraf weet dat ik een zaterdag op de zaak bezig ben.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen