• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailer spray kleien+ruiten

woytek

Detailing rookie
10 sep 2008
44
0
Ik open nog maar even een topic aangezien ik bij de DAP500 nog wat extra producten wil halen en ik erg twijfel.

Ik heb eerder een klei setje gekocht maar de megs quick detailer is alweer bijna op! Nu las ik dat je dan beter last touch kan halen om te verdunnen 1:1 met water. Stuk economischer, alleen moet je wel een gallon halen (ik zie even geen zelfgevulde flessen in de webshop :( )

Toen zag ik dat PB ook een QD heeft, de spray and wipe. Ongeveer evenduur maar nu las ik dat deze ook erg goed werkt als glasreiniger! Ik heb nogal veel spullen die ik graag wil hebben dus ben benieuwd naar wat de beste, goedkope, keus is.

Ik wil dus kleien en mijn ramen doen. Hoelang doe je met een liter? Is het echt nuttig gelijk een gallon te kopen?

PS. de DOJO doek is erg goed voor ramen streeploos te krijgen las ik? (heb daar problemen mee!) Of geeft de poorboy's hetzelfde resultaat?
 
De Spray & Wipe van Poorboy's kan je ook 1:1 verdunnen om te kleien. De Spray & Wipe is ook in 945ml te krijgen.

Zowel de Dodo als de Poorboy's glass towel werken goed. Ik denk dat de Dodo doek meer geschikt is om je ruiten te drogen en de Poorboy's meer om je ruiten te reinigen.