• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailers YouTube

Fozwo

Detailing trainee
16 jan 2021
19
25
Als beginner kijk ik behalve op dit forum ook op YouTube naar informatie. Niet met een specifieke vraag maar in de hoop er iets van te leren.
Nu heb ik een paar detailers gevolgd op YT maar die lijken overduidelijk gesponsord te worden door een merk wat CC niet verkoopt. Een betaalde influencer zal niet objectief zijn. Daarom zou ik graag willen weten of jullie detailers volgen op YT waar je echt iets aan hebt. Of worden ze echt allemaal gesponsord? En zo ja, welke is dan handig om te volgen, rekening houdend met de producten die CC in het assortiment heeft.
 
Forensic Detailing lijkt mij redelijk objectief maar ook hij gebruikt veel "niet CC " producten.
Ik zou zeggen: kijk de kunst af van die gasten op Youtube (doe ik ook) en haal ervaring over de CC producten hiervandaan :)
 
Forensic Detailing lijkt mij redelijk objectief maar ook hij gebruikt veel "niet CC " producten.
Ik zou zeggen: kijk de kunst af van die gasten op Youtube (doe ik ook) en haal ervaring over de CC producten hiervandaan :)
Goeie tip en ik ken het nog niet dus ik ga kijken
 
Helaas is Jon van Forensic Detailing ook overstag gegaan voor sponsoren (Turtle Wax in dit geval). Dus naast zijn heerlijk nuchtere reviews doet hij nu ook betaalde promotie. Zijn betaalde filmpjes zijn eigenlijk heel slecht, erg dik aangezet; alleen de intro was al om te huilen. Maar goed ik heb begrip voor zijn keuze om geld te verdienen met dat wat hij leuk vindt, maar vanaf nu wel extra op de hoede zijn.

Zijn bestaande content is in ieder geval erg goed met als mooie bijvangst dat Gyeon steeds erg goed uit de bus komt.
 
Kan het zelf niet ontkennen dat het veelal goed spul is van Autoglym. Maar veel Britse producten winnen sowieso vaak bij hem (Bilt-Hamber iemand????), maar ook daar is het wel echt goed spul.

Dan vind ik het juist mooi wanneer Gyeon dan eens er bij zit en het dan ook zeer hoog eindigt.

Hij heeft nu een doos met de nieuwe Gyeon producten in bezit, dus ik kijk uit naar de updates.
 
Daarom kijk ik vooral white details, die word ook zeker gesponserd maar zijn videos gaan helemaal niet over de producten maar meer de techniek. Uiteindelijk moeten ze allemaal een boterham verdienen en vind ik beetje reclame niet erg, zolang het maar niet zo erg word als bij pan the advertiser:D
 
  • Leuk
Reactions: johnwoo en Brad
Jon is ook groot liefhebber can Bilt Hamber verkoopt Cc ook gewoon. Zelf ben ik er ook erg over te spreken samen met de merken Gyeon en Nonolex