• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

detailerspray/spraywax

crae

Detailing rookie
12 mei 2010
31
0
ik heb een aantal weken geleden mijn auto volledig gedaan volgens het 5 stappen plan, en ik ben er zeker van dat de glans nog maanden blijft, ik gebruik na de wekelijkse was een detailerspray, maar ik was mij aant afvragen; als ik nu bv na 1,5 maand een spraywax gebruik ipv de detailerspray, geeft die dan net dat beetje extra aan de wetlook? of wordt dit mischien teveel van alles? grtjs

Zoals je misschien al gelezen hebt in de vele informatie op het forum is de glans voor het overgrote deel afhankelijk van de stappen voor het waxen. Maar aangezien je alle 5 stappen doorlopen hebt neem ik aan dat dit wel snor zit.

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat bijvoorbeeld Poorboys World Quick Detailer+ je bestaande waxlaag boost (dus een klein beetje extra bescherming toevoegd) en daarnaast ook voor (wat) extra glans zorgt (en niet te vergeten heerlijk ruikt).

Met andere producten (zoals Dodo Juice Red Mist) heb ik geen ervaring, maar ook hiervan zijn vele tevreden gebruikers te vinden.

hey bedankt voor je raad! ik heb ook de chemical guys pro-detailer with carnauba..., denk dat deze misch hetzelfde werkt als de poorboys qd+? grtjs

Ik ben een fervent Red Mist gebruiker, dit geeft een mooie glans boost en beading. En de wax laag gaat wat langer mee.